Центр надання адміністративних послуг
Основні принципи роботи:
- Орієнтація на суб'єкта звернення;
- Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
- Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
- Забезпечення свободного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
- Оперативність у вирішенні питань;
- Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.
Стратегічні цілі:
- Надання інформаційної, консультаційної та практичної допомоги фізичним та юридичним особам в отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру для здійснення господарської діяльності;
- Розробка та впровадження заходів для спрощення механізмів і скорочення термінів отримання в відповідних установах адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру;
- Визначення причини виникнення наявних перешкод у започаткуванні та здійсненні господарської діяльності, надання пропозицій щодо подальшого реформування в сфері адміністративних послуг, у тому числі дозвільних процедур та оформлення документів дозвільного характеру та оформлення документів;
- Підготовка пропозицій щодо перегляду чинних порядків отримання адміністративних послуг, здійснення погоджувальних (дозвільних) процедур державними органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами та організаціями;
- Проведення моніторингу та аналізу документів дозвільного характеру щодо дотримання ними порядку здійснення дозвільних процедур