Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Відділ бухгалтерського обліку фінансового управління

1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Управління, складання звітності і надання її до казначейського органу.

2. Складає кошторис та штатний розпис Управління, веде облік змін, що вносяться протягом року до кошторису.

3. Обліковує та готує фінансові документи по руху коштів на бюджетних рахунках Управління.

4. Обліковує наявність та рух основних засобів. Слідкує за правильністю ліквідації основних засобів, непридатних для користування та оприбуткування матеріалів від їх ліквідації.

5. Обліковує і нараховує знос основних засобів згідно з чинними нормами.

6. Організовує і забезпечує облік матеріалів і малоцінних швидкозношувальних предметів.

7. Бере участь у проведенні інвентаризації майна у разі зміни матеріально-відповідальних осіб і перед річним звітом.

8. Обліковує розрахунки з підзвітними особами, перевіряє правильність заповнення авансових звітів і витрачання коштів за призначенням.

9. Обліковує розрахунки з дебіторами і кредиторами по кожній окремій угоді і операції, вносить пропозиції щодо розміру черговості платежів по них.

10. Обліковує розрахунки з працівниками Управління по всіх видах заробітної плати і грошової допомоги, обраховує листки непрацездатності, складає розрахунково-платіжні відомості. Розраховує і утримує з заробітної плати усі види податків і платежів згідно з чинним законодавством. Проводить утримання і перерахування коштів із заробітної плати за дорученням працівників Управління. По закінченню року здійснює перерахунок прибуткового податку.

11. Обліковує видатки Управління у розрізі кодів економічної класифікації. Слідкує за тим, щоб  витрачання бюджетних коштів було у суворій відповідності з затвердженим кошторисом витрат.

12. Розміщує інформацію щодо оприлюднення договорів та звітів на єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Є-data».

13. Проведення аудиту виконавчих органів, комунальних підприємств, комунальних некомерційних підприємств, установ і закладів міської ради, у тому числі у формі ревізій, перевірок, оцінки, аналізу на підставі плану роботи відділу, розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету, доручень міського голови.

14. Проведення аналізу документів, пов’язаних із використанням бюджетних коштів і коштів комунальних підприємств, установ та закладів міської ради, для забезпечення їхнього цільового та ефективного використання з подальшим наданням пропозицій щодо усунення виявлених порушень та недоліків.

15. Проведення аналізу закупівель товарів, робіт і послуг, що здійснюються виконавчим комітетом міської ради, комунальними підприємствами, установами та закладами міської ради за бюджетні кошти, кошти комунальних підприємств, установ та закладів міської ради для забезпечення цільового та ефективного використання із подальшим наданням пропозицій щодо усунення виявлених порушень та недоліків.

16. Організація своєчасного розгляду звернень фізичних та юридичних осіб, інформація у яких відноситься до компетенції відділу.

2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше