Лукашевич Олена Миколаївна
головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, планування та звітності виконавчого комітету міської ради
Освіта
Вища
Опис повноважень
- Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
- Самостійно складає та приймає до обліку первинні документи, систематизує інформацію відображену в цих документах, готує проміжні розрахунки для обліку господарських операцій та подає їх до розгляду.
- Веде аналітичний облік основних засобів, необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, запасів та зносу основних засобів.
- Проводить інвентаризацію необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, документів, розрахунків та інших статей балансу.
- Веде аналітичний облік у розрізі об'єктів позабалансового обліку.
- Перевіряє надані до обліку первинні документи (накладні, акти на списання матеріальних цінностей) складає меморіальні ордери № 9, №13, №16.
- Проводить звірку активів за даними бухгалтерського обліку з матеріально-відповідальними особами.
- Проводить розрахунки по відшкодуванню комунальних послуг та складає меморіальний ордер.
- Забезпечує підготовку оброблених бухгалтерських документів, реєстрів та звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.
- Проводить бухгалтерські операції згідно з документообігом.