Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Голопристанської міської ради регулярно проводить методичну роботу в онлайн форматі щодо співпраці із закладами освіти Голопристанської громади
Заклади освіти Голопристанської міської територіальної громади вже багато років поспіль надаються освітні послуги для дітей з особливими освітніми потребами з метою забезпечення їх основного права на освіту.
Не виключенням є і 2023/2024 навчальний рік, коли навчання проходить в дистанційному форматі.
Так в Голопристанському ліцеї №2 цьогоріч 29 січня було проведено онлайн-засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами за участю фахівців КУ «Інклюзивно-ресурсний центру» (ІРЦ) Ігнатенко Я.В. та Ємельянової О.С.
В цьому закладі освіти на інклюзивному навчанні перебуває 8 здобувачів освіти.
В ході засідання обговорювалися ефективні форми і методи навчання, успіхи кожної конкретної дитини та шляхи подолання труднощів.
В Таврійському ліцеї Голопристанської міської ради 30 січня проведено засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами ліцею за участю фахівчині ІРЦ (вчительки-дефектолога) Ємельянової О.С.
Було здійснено моніторинг навчальних досягнень осіб з ООП за перше півріччя, надані методичні рекомендації щодо подальшої корекційно-розвиткової та психолого-педагогічної діяльності педагогам закладу освіти.
У Голопристанському ліцеї №4 в режимі онлайн 13 лютого поточного року проведено чергові засідання команд супроводу дітей з ООП, до складу яких входять вчителі навчальних предметів, педагоги, які проводять корекційно-розвиткові заняття, практичний психолог, заступник директора з навчально-виховної роботи та батьки учнів.
У 2023/2024 навчальному році організовано інклюзивне навчання для 6 учнів цього закладу освіти, з них: 4 учня початкової школи, 1 учень базової школи та 1 учень старшої школи.
На засіданні обговорено ряд питань освітнього процесу дітей з ООП, реалізації їх індивідуальних навчальних планів, виконання адаптованих або модифікованих навчальних програм, та результативність корекційно-розвиткових занять.
Завдяки тісний співпраці батьків та педагогів учні мають помітні успіхи в навчанні.