Як дистанційно подати уточнення до своєї пенсійної справи?
Пенсіонер має повідомити територіальний орган Пенсійного фонду, якщо в нього змінилися дані. Наприклад, отримав паспорт нового зразка – ID-картку, змінив прізвище чи ідентифікаційний код. Таку норму передбачає стаття 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
На вебпортал електронних послуг ПФУ можна дистанційно подати заяву про зміну даних, які можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Як це зробити?
- На вебпорталі Фонду у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку «Вхід» та авторизуйтесь за допомогою електронного підпису.
- В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть опцію «Внесення змін до пенсійної справи».
- У вікні, що відкриється, з переліку заяв оберіть потрібну: про зміну способу виплати пенсії, зміну банківських реквізитів, переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк, зміну паспортних даних тощо. Натисніть на обране вікно.
- У полях заяви, яка з’явиться на екрані, перевірте записи та відредагуйте за потреби.
- Завантажте скан-копії документів, що підтверджують зміни.
- Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних.
- Сформуйте заяву, підпишіть її електронним підписом і надішліть до Фонду.
Результати опрацювання заяви зявляться у розділі «Мої звернення».
Джерело: Пенсійний Фонд України