Як зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?
Для отримання КЕП необхідно звернутися до акредитованого спеціального центру сертифікації ключів. Ці установи можуть бути як державними, так і комерційними.
У разі звернення до Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України або Приватбанку отримати КЕП можна безкоштовно. Інші надавачі оформлюють електронний підпис відповідно до власних тарифів.
У разі, якщо Ви є клієнтом Приватбанку, то можете отримати КЕП через застосунок Приват24.
- Після авторизації в Приват24 у меню "Сервіс" обрати "Бізнес"/"Електронний Цифровий підпис для фізичної особи".
- Перевірити та підтвердити правильність даних.
- Створити та підтвердити пароль.
- Після отримання sms-повідомлення ввести код підтвердження.
- Підтвердити згоду на обробку персональних даних, натиснути "Далі".
- Електронний підпис автоматично завантажиться на комп’ютер в папку "Завантаження" або іншу папку, яка зазначена в налаштуваннях.
Також, отримати КЕП можливо зареєстрованим користувачам мобільного застосунку Дія.
- Дія.Підпис можуть отримати особи, у яких є хоча б один з наступних документів у застосунку Дія: ID-картка, біометричний закордонний паспорт, закордонний паспорт, виданий після 2015 року або посвідка на тимчасове чи постійне місце проживання.
- Створення КЕП Дія.Підпис відбувається за допомогою мобільного застосунку Дія, тому не вимагає наявності зазначених документів у паперовій чи пластиковій формі.
Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області