Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Не допускай порушення своїх прав під час користування страховими послугами

Голопристанська міська ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ інформує
07.08.2024

Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.

Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на «гарячу лінію» або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.

Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.

Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.

Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna

Джерело: Міністерство юстиції України

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше