Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Головне – справжня стійкість для України.Тисяча днів війни.

Голопристанська міська ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ інформує
19.11.2024

Головне – справжня стійкість для України.
Тисяча днів війни.
Тисяча днів, як українці дали Путіну по зубах. Ми маємо закінчити цю війну – завершити її справедливо.Але так, щоб навіть беззубим Путін в Україну не повернувся. Ми це повинні забезпечити. Сказав про це, представляючи План внутрішньої стійкості України.

Українці пройшли вже тисячу днів цієї війни. Не зламалися. Не здалися. Не втратили державності. Українці пройшли тисячу днів повномасштабної війни. Це подвиг наших воїнів, усього українського народу. Мільйонів наших людей. Кожен і кожна заслуговують на вдячність – велику вдячність.

Вчора я був у Покровську. Був у Куп’янську та на позиціях наших воїнів поблизу цих наших українських міст. Протягом уже довгих місяців наші Покровськ і Куп’янськ – у тяжких випробуваннях, у справді важкій ситуації, в усіх новинах, усюди в житті. Саме там і на суміжних оборонних напрямках на нашій українській Донеччині, на нашій Харківщині Росія пішла на найбільший рівень своїх втрат за цю війну. І ми всі маємо розуміти, за що ворог сплачує таку ціну.

Росія хоче руйнації нас, нашої держави, наших людей, руйнації нашої стійкості. Українська стійкість на цій лінії від Куп’янська до Покровська й далі до Запоріжжя може забезпечити фундаментальні передумови для справедливого завершення цієї війни. І це стійкість не лише наших воїнів. Ніхто з нас не сумнівається у стійкості наших героїв, у стійкості наших воїнів. Вони дійсно справжні, міцні. Ми пишаємось кожним українським воїном. Ми пишаємося всією Україною. Всією державою. Всім суспільством. Завжди. Стійкість усієї України нам потрібна.

У вирішальні моменти – а вони будуть наступного року – ми маємо не допустити, щоб хтось у світі засумнівався у стійкості всієї нашої держави. На цьому етапі війни вирішується, хто дотисне. Або ми ворога, або ворог нас, українців. І європейців. І всіх у світі, хто хоче жити, і жити вільно й не підпорядковано якомусь одному диктатору.

Тисяча днів. Зрозуміло, ми всі змінилися. Українці виправили історичну помилку поколінь, які боролися заради нашої держави в попередні часи. Ми не втратили єдності, не втратили нашої держави. Ми не стали битися одне з одним, конкурувати за Україну одне проти одного. І тому не стали внутрішньо слабкими. І тому Україна може перемогти Росію.

Єдність – це передусім люди. На жаль, багатьох наших людей, багатьох найбільших носіїв української єдності, українського духу ми втратили. Вони віддали своє життя заради нашого, заради життя України. І кожна така втрата забирала частинку від нашої України, від нашої консолідації. Від української впевненості. Проте кожна втрата, кожна загибель наших героїв на полі бою додає незворотності українським змінам. Ми не можемо зрадити їх. І це зобов’язує всіх нас робити значно більше, щоб компенсувати те, що вже не зроблять наші герої, полеглі герої України.

Єдність – це перший пункт нашого внутрішнього Плану стійкості. І це те, без чого не може бути необхідних результатів Плану перемоги України, який був представлений вам і нашим партнерам. У кожній війні, щоб не програти її, є речі, які може зробити сам народ, і є те, що можна зробити тільки в єдності із союзниками. Саме тому потрібні ці два документи: те, чого ми очікуємо від себе передусім, і те, чого ми очікуємо від партнерів.

Наша внутрішня єдність завжди має бути такою, щоб об’єднувати і наших партнерів.
Світ може бути глухим іноді до окремих голосів, але не до цілого народу, який знає, чого хоче, працює об’єднано та вміє досягати своїх цілей. Ми це довели. Україна довела, що існує цей фундаментальний зв’язок між нашою єдністю й тим, як об’єднуються серця інших. Зокрема у Європі. Зокрема в Америці. Зокрема в інших частинах усього світу, безумовно, від Аргентини до Японії. Коли ми в Україні об’єдналися на свій захист, ми об’єднували й інших. Український прапор впізнають в усьому світі та відчувають, що за нашим прапором є сила. Цього не було б без нашої єдності. І без нашої єдності Європа не стала б настільки сильною в захисті спільних позицій та захисті своїх цінностей.

Зараз уже й не згадують, як раніше, що нібито Євросоюз ні на що не здатний. Не так давно це було мейнстримом у політичних розмовах. Нібито це бюрократія. Нібито Євросоюз не здолає криз і не витримає ударів. Євросоюз досяг значно більшого, ніж від нього очікували. Як і Україна. Багато в чому джерелом цих досягнень усієї Європи стало саме наше внутрішнє єднання, єднання тут, в Україні. Наше вміння не здатися складнощам і сміливо поглянути в очі історії 24 лютого.

Як результат – об’єднана Європа усвідомлює себе все більше глобальним суб’єктом і рухається до все більшої автономії, до більшої сили. НАТО безальтернативне для всіх у Європі. Безальтернативне для нас і одночасно і свободи, і безпеки. Для всього цього.
Світ шукає нових форматів взаємодії, і Україна запропонувала свій формат – Формулу миру, яка об’єднала сто країн і міжнародних організацій. Я хочу подякувати зараз кожному, хто працював заради цього. Дякуємо вам, дякуємо партнерам.
Як результат усього того, що сталося завдяки нашій із вами єдності, значна частина світу усвідомлює зараз краще, ніж будь-коли, що мир не буває просто даністю, не буває подарунком, не може бути просто спадком. Мир потребує зусиль, і це мають бути зусилля саме на основі єдності.

Ми досягли найбільшого рівня близькості із Європейським Союзом і НАТО за весь час незалежності. Вже сформовано всю необхідну архітектуру для перемовного процесу із Європейським Союзом. Ми маємо рухатися динамічно у перемовинах.
Вже незабаром завершимо процедуру скринінгу законодавства України. Вже на початку 2025 року ми готуємося відкрити перемовини щодо першого кластера. Дякую всій команді за роботу. Другий та всі інші кластери – без зволікань.
Україна має стати найшвидшою у вступі в ЄС. І тому кожен в Україні має бути найшвидшим в ухваленні та реалізації відповідних рішень, які трансформують нас, Українську державу.
Ключові принципи перетворень у нашій державі та необхідні рішення будуть зазначені в додатку до цього пункту Плану стійкості – у додатку щодо євроінтеграції.

Життєво важливим для всіх нас є й право України на членство в НАТО. План перемоги України починається з пункту про негайне запрошення нашої держави в Альянс.
Запрошення – це політичний крок. Крок, який не змінює докорінно безпекових умов для партнерів та не означає для України негайної активації пʼятої статті Договору про НАТО.
Хоча наші люди на це заслуговують, якщо чесно.

Українці захищають уже тисячу днів наш колективний спосіб життя у Європі – право кожного європейського народу бути вільним і жити мирно зі своїми сусідами на континенті.
Україна буде в Альянсі. Буде, якщо ми з вами продовжимо говорити з Альянсом у єдності. Вся Україна як один. Тільки так народам не відмовляють. Саме так.
Ми уклали вже 27 двосторонніх безпекових угод із нашими партнерами. Майже всі вони – члени НАТО. І вони підтримують вступ України в НАТО. Це число свідчить про те, що нас від Альянсу не відділяє нічого фундаментального. Тільки дефіцит сили, дефіцит політичної волі. До речі, не української політичної волі. І ми переконаємо партнерів бути сміливими. Я впевнений у цьому. Ми зможемо.

Ми не відмовимося від раціонального підходу до гарантування прав нашої держави. Маємо діяти мудро. Можливо, Україні доведеться когось у Москві пережити, щоб досягти всіх своїх цілей. Щоб відновити повну цілісність України. Втім, в інформаційній сфері зовсім протилежне часто подається як нібито частина реальності. Ми всі повинні об’єднано захищати справжню реальність. Тому нам потрібна інформаційна консолідація.
Всіх, хто цінує свободу слова.
Всіх, хто розуміє, як багато зараз технологічний прогрес змінює для медіа.
Всіх, хто бачить, які ресурси Росія витрачає на те, щоб зламати нас і світ дезінформацією.
Інформаційна консолідація передусім комунікації влади – заради чіткості, вчасності та повноти інформування. Інформаційна консолідація забезпечить перш за все емоційну стійкість України.

Не менший пріоритет – зовнішня справедливість для України. Єдиний винуватець війни – Росія. Путін віддав наказ почати війну. Його оточення організовує ведення війни. Але російська агресія тримається на вчинках і потуранні багатьох росіян. Путін створив умови для вбивств. Але запускають ракети й дрони, штурмують наші українські позиції, катують полонених і забезпечують машину війни росіяни, а не просто одна божевільна особа в Кремлі. Відповідальність Росії має бути колективною.
Те, що вони роблять, не спишеш тільки на силу державних репресій чи пропаганду. Війна – це частина російської культури.

Внутрішній План стійкості буде деталізований за участю громадянського суспільства, бізнесу, культурної спільноти, медійників, правозахисників. Зокрема, вдалося реалізувати один із найбільш дієвих інструментів гарантування поваги до воїнів усередині підрозділів Збройних Сил України. Вже працює система електронних переведень в армії, і за перші дні її роботи в «Армії+» було погоджено вже більш ніж 500 переведень.
Загалом одним лише застосунком «Армія+» скористалися вже 410 тисяч наших воїнів, а всього в системі – 1400 військових частин. Через застосунок опрацьовано 25 тисяч рапортів. Топові функції – електронні рапорти, модуль онлайн-навчання. Запущені опитування військових. Готується в Силах оборони також нове кадрове просування – без прив’язки звань до посад. Це приклад того, що цифровізація в усіх сферах нашого державного життя є інструментом не просто спрощення процесів і подолання бюрократії, але й об’єднання людей – побудови довіри між державою та суспільством.

Я доручив командуванню Сил оборони й безпеки України опрацювати поширення функціоналу «Армії+» на всі Сили оборони і безпеки, зокрема Національну гвардію України. Передусім це стосується переведень. Зміна підходів в управлінні людьми у Збройних Силах України, у Національній гвардії України, а також поширення найкращих практик управління, які застосовані в одних підрозділах, на всі інші елементи Сил оборони й безпеки України є центральним завданням оборонної політики нашої держави.

Міністерство оборони України та військове командування повинні представити нашому суспільству нову систему контрактів про службу в Збройних Силах України для громадян, які не досягли віку мобілізації, але хочуть проявити себе найкращим чином у захисті України. Ці контракти матимуть відчутну, дуже конкретну мотиваційну складову.
І не потрібно жодних спекуляцій: наша держава не готує зниження мобілізаційного віку.

Значну кількість дронів дає держава. Значну кількість дронів дають волонтери. Але самі бригади часто бувають іще швидшими у визначенні та заповненні потреб. І звертаюся до командирів усіх рівнів у наших Силах оборони й безпеки України: обовʼязково дослухайтесь до інноваційних пропозицій підлеглих, бережіть тих, хто впроваджує технології, і поширюйте досвід найкращих рот і батальйонів у бригадах.

Україна вже робить максимум, щоб наростити власне виробництво гармат та артилерійських снарядів і виробництво у співпраці з партнерами. Цього року ми вже виробили більш ніж 2,5 мільйона мінометних пострілів і снарядів до артилерії калібрів від 60 до 155 міліметрів. Нарощуємо це виробництво.

Так само нарощуємо все, що стосується дронів. Наступного року Україна виробить як мінімум 30 тисяч далекобійних дронів. Поставлене завдання зробити щонайменше 3 тисячі крилатих ракет і ракет-дронів. Так само, як і в цьому році, в наступному ми повністю виконаємо цілі щодо виробництва й постачання всіх інших типів дронів.
Наші воїни вже забезпечують збиття російських розвідувальних дронів за допомогою наших FPV. Продовжуємо шукати рішення для збиття «шахедів» за допомогою FPV.

Щодо ракетної програми багато хто вже запам’ятав українські «нептуни».
Але ми зробили ще «довгі нептуни». Вже сама назва свідчить про завдання. І вже є перші ураження. Я пишаюся нашими українськими розробниками та виробниками ракет.

Українська зброя – це одна з основ української незалежності. Але одним лише нарощуванням виробництва ми не можемо обійтися. Нам потрібно випереджати Росію в технологіях. Зараз часто ми шукаємо відповіді на їхні технологічні рішення. Потрібно, щоб вони шукали відповіді на наші технологічні рішення.

Саме це є головною ідеологією пункту «Зброя» у Плані стійкості. Заради цього в Україні впроваджується формат технологічної Ставки. У цьому форматі на регулярній основі будемо збирати найкращих фахівців та найкорисніші технологічні ідеї. Перше засідання технологічної Ставки відбудеться на початку грудня. Саме міцний оборонно-промисловий комплекс України здатен забезпечити Україні самостійність у виборі військової стратегії.

Реалізація воєнних пунктів Плану перемоги та відповідних пунктів Плану стійкості забезпечить реальне стратегічне стримування Росії. Навіть без ядерної зброї ми можемо знайти конвенційні інструменти стримування. Наша зброя завжди буде нам першим гарантом. Ми готуємо для цього надійну фінансову основу. Ми спрямовуємо власні інвестиції у виробництво зброї та залучаємо партнерів.

Сьогодні, після цього засідання, я зустрінуся з Прем’єр-міністром Данії Метте Фредеріксен. Вона прибула з візитом в Україну. Щоб підтримати нас у такий день – тисячний день повномасштабної війни. І щоб знову збільшити нашу співпрацю.
Данія стала одним із найнадійніших оборонних партнерів України. Ми всі вдячні Метте за це. Завдяки данській моделі в український ОПК вже залучено понад 1 мільярд доларів від країн-партнерів. Нещодавно до них приєдналася Норвегія. І маємо відкрити наш ОПК для повноцінної співпраці з партнерами.

Якщо разом із Британією чи Америкою ми здатні виробити тисячі одиниць ракет на рік, значить, потрібен цей партнер навіть у державній частині ОПК. Ми залучили понад 40 іноземних оборонних компаній до роботи в Україні. У сфері ОПК працюють більш ніж 600 вітчизняних компаній, які загалом забезпечують 300 тисяч робочих місць. Це все – історичне досягнення України.

Максимальна підтримка українського підприємництва, локалізації та виробництва в Україні. Потрібне розширення доступу українських виробників до ринку публічних закупівель – усе, що можна виробляти в Україні, має вироблятися в Україні та закуповуватись в українських виробників. Потрібне дієве страхування військових ризиків. Потрібні послідовна дерегуляція та захист свободи підприємництва, які знайдуть своє відображення економічним зростанням. Потрібне поступове зменшення частки перерозподілу ВВП державою.

Чесність у відносинах між державою та бізнесом. Ми зацікавлені у максимальній і легальній зайнятості в Україні. В детінізації. І ми розуміємо, що цього не можна досягти лише силовими заходами. Потрібен стимул для детінізації, а не новий тиск. Потрібна довіра та якісне, не надмірне регулювання державою суспільних відносин.

Саме така економічна політика може привести Україну до стійкого економічного зростання, достатнього рівня забезпеченості оборонних потреб України та збереження людського капіталу завдяки тому, що українці зможуть реалізовувати в Україні себе та свої прагнення. Без сильної економіки цього не буде. А сильної економіки не буде без поваги до підприємництва та підприємців. Тому фактично йдеться не просто про рішення щодо економіки. Йдеться про рішення щодо майбутнього.

Маємо пакет зимової підтримки для людей.В березні 2025-го, як щороку, відбудеться індексація пенсій на рівень інфляції. У наступному році передбачаємо розширення державних програм підтримки бізнесу та споживачів.

Програма «5-7-9» минулого року стала фактично єдиним джерелом доступних кредитів для бізнесу. Цього року уряд почав переорієнтовувати її на інвестиційні цілі.
Понад тисячу українських виробників купили нове обладнання завдяки грантовій програмі підтримки переробної промисловості.

Програми «Зроблено в Україні» та «Національний кешбек» підтримують українського виробника та культуру уваги до виробництва в Україні. Програма «єОселя» допомагає українцям стати власниками свого дому, стимулює попит на будівельні матеріали та роботи. Буде відновлено також програму «єПідтримка», яка точно стане в пригоді мільйонам українців.

За умови реалізації нашої економічної стратегії, спрямованої на зміцнення економічної свободи в Україні та визволення з-під надмірних регуляцій підприємницької сили українців, соціальних можливостей у держави та добробуту в країні буде значно більше.
Все це буде відображено в пункті «Гроші» Плану стійкості. Відповідні додатки до цього пункту будуть затверджені спільно представниками уряду та українського бізнесу.

Я окреслив чотири пункти внутрішнього Плану стійкості. Перший – «Єдність». Другий – «Фронт». Третій – «Зброя». Четвертий – «Гроші».
Далі шість пунктів:
«Енергетика» – найбільш закритий через злочинне прагнення Росії вкинути Україну в блекаут.
«Безпека» – йдеться саме про внутрішню безпеку в наших містах і громадах.
«Громади» – пункт щодо взаємодії між державою та місцевим самоврядуванням.
«Людський капітал» – пункт, присвячений нашому стратегічному завданню – створити всі умови для українців усіх поколінь та будь-якого походження, щоб жити й розвиватися в Україні.
«Культурний суверенітет» – як логічний результат зростання людського капіталу в Україні.
Та ще один, десятий пункт Плану стійкості, який підсумовує шлях нашої держави та народу протягом тисячі днів цієї війни та водночас залишає моральну основу для життя України в майбутньому, – це «Політика героїв».
Всі десять пунктів внутрішнього Плану стійкості разом із додатками до кожного пункту фактично стануть першою Українською доктриною, яка має провести Україну від війни до миру.

«Енергетика» – те, що дає будь-якій сучасній країні життєздатність.

Це особливий пункт Плану стійкості. Щодо енергетики з безпекових причин можна сказати ще менше, ніж про фронт. Найголовніше – вдячність. Кожній ремонтній бригаді. Всім працівникам і працівницям наших українських енергокомпаній. Усім у світі, хто допомагає Україні долати наслідки російських ударів по нашій енергетиці.

Наші люди роблять усе, щоб не допустити темряви для України. Кожен, хто працює заради нашої енергетики, заслуговує на нашу вдячність. Щодо захисту. Проведено колосальну роботу. Жодних деталей розкривати не будемо. Закритий додаток до цього пункту Плану стійкості буде містити інформацію з відповідним доступом, щоб зберігати контроль над процесами.
Завдання зрозуміле: завдяки всім формам захисту адаптуватися до постійної загрози російського терору. Відповідальність за виконання цього завдання персональна.
Наступне. До кінця року вже будуть підготовлені паспорти енергетичної стійкості наших регіонів. Це вперше в Україні. Для всіх областей буде опрацьована основа для можливості витримати всі енергетичні виклики.

Атомна генерація – очевидний пріоритет. Газ – збільшення видобутку, інтеграція нашої інфраструктури зберігання газу в європейську енергетичну практику, а також підтримка роботи української газотранспортної системи згідно з базовим сценарієм, для внутрішніх завдань. Нафта – це збільшення видобутку та відновлення переробки. Складне завдання, але має стати досяжним. Усі підприємства Групи Нафтогаз покращили показники.

«Безпека».

Саме внутрішня безпека в Україні. Безпечний публічний простір та захищеність приватного життя є базовими потребами. Я б ділив цей напрям на три блоки – Україна сьогодні, Україна повоєнна та Україна сталого й надійного миру.
Які кроки робимо в час війни заради внутрішньої безпеки – це тільки частково відкрита інформація.
Зрозуміло, що в цій сфері є робота і для Служби безпеки України, і для всієї системи Міністерства внутрішніх справ України, і для всіх правоохоронних органів. Йдеться саме про жорстку роботу, яка не дозволяє ворогу підірвати життя України.
Я вдячний усім, хто ефективно працює, щоб захистити нашу державу та людей від відповідних загроз.

«Громади».

Стійкість усієї нашої держави має базуватися на максимальній ефективності управління в громадах. Люди мають відчувати, що громада – для них. Ми створили спеціальну інституцію для того, щоб врахувати інтереси кожної громади при ухваленні державних рішень, – це Конгрес місцевих та регіональних влад. Я вдячний усім, хто приєднується до його роботи. Конгрес дає змогу кожній громаді бути почутою кожною державною інституцією. Зараз, в умовах війни, прифронтові громади та громади у прикордонні з Росією потребують особливої підтримки.

Громади, які прийняли найбільше переселенців, потребують спеціальних рішень для більшої внутрішньої інтегрованості людей. Є диспропорція в доходах громад – у зв’язку з релокацією бізнесу та на основі віддаленості від фронту. І це лише кілька причин для того, щоб існували спеціальні принципи до нашої взаємодії з громадами у час війни.

На рівні громад об’єктивно існує зараз та буде постійно збільшуватися міжнародний компонент роботи – роботи з громадами в країнах-партнерах, а також із країнами, які взяли шефство над тим чи іншим нашим регіоном чи містом і опікуються його відбудовою.
Таких зв’язків, таких побратимств повинно бути якомога більше. І що більше в них буде змісту, як у співпраці, наприклад, між Данією та Миколаївщиною, то сильнішою буде вся наша держава. І це завдання МЗС України та уряду загалом – підтримувати й спрямовувати міжнародну роботу на рівні громад.

«Людський капітал».

Фактично це про державну повагу до кожного й кожної з мільйонів наших людей.
Ми повинні створити всі умови для того, щоб українці – хоч би де перебували – справді могли відчувати себе українцями, працювати в Україні, з Україною, для України, зберігати справжній і сильний емоційний зв’язок з Україною, з усією українською нацією, з її досягненнями, завданнями.Бути українцем і не бути осторонь України.
Потрібні такі умови для кожного громадянина, для кожного, хто хоче пов’язати свою долю з Україною.

В додатках саме до цього пункту Плану стійкості буде опрацьовано:

1. Українську політику щодо відновлення. Бо нам потрібне відновлення не просто тих чи інших будівель та обʼєктів, а життя людей.
2. Національний стандарт безбар’єрності. І це стосується не тільки інфраструктури. Українська політика цифровізації – це прибирання саме таких бар’єрів, які не просто зменшували доступ різних груп у нашому суспільстві до державних послуг, але й робили Україну більш розділеною. Цифровізація додає Україні рівноправ’я всіх громадян. Ми маємо й будемо це розвивати. Українська «Дія», українська «Мрія» та всі інші державні та громадські цифрові сервіси продовжать зміцнюватись.
3. Освіта. Нам потрібен новий та фактично надзвичайний підхід до освіти. Окрім всіх звичних функцій освітньої галузі, маємо забезпечити реалізацію ще одного завдання – збереження українських дітей, мільйонів українських дітей, які зараз перебувають у різних країнах, у полі української культури, українського національного буття. Від належного виконання цього завдання багато в чому залежить майбутнє нашої держави.
4. Потрібно модернізувати та зробити максимально дієвою нашу соціальну політику. Політика охорони здоров’я має бути спрямована на реальну досяжність національних цілей зі збереження життя людей і збільшення тривалості життя українців. Україні потрібна спеціальна політика дитинства – конкретні заходи, які допомагають батьківству в Україні, підтримують сім’ї та сімейне виховання, дають дитині змогу рости в безпечному та сучасному соціальному середовищі.
5. Наша політика щодо церкви та релігійних організацій. За умови збереження світського характеру державних інституцій ми маємо й можемо розвивати партнерство між державою та церквою, між державою та релігійними спільнотами. В Україні є глобально важливий інституційний приклад такої співпраці – Рада церков і релігійних організацій, і на базі цієї інституції сформовано діалог між державою та всіма релігійними спільнотами України. В межах цього діалогу можемо визначати, які моделі більшої співпраці здатні зміцнити Україну та українців, нашу духовну незалежність та соціальну роботу в Українській державі. Звичайно, не йдеться про московську церкву. Час тих, хто освячує терор, закінчився.

«Культурний суверенітет».

Ми опрацюємо цей пункт разом з українською культурною спільнотою.
Коли ми готували концептуальні основи Плану стійкості, провели серію зустрічей із різними українськими діячами. На одній із зустрічей було запропоновано формат, який може стати дуже продуктивним для оновлення української культурної політики. Фактично було запропоновано зібрати велику культурну коаліцію – на регулярній основі – усіх тих, хто має бачення для культурної політики в Україні, знає, які рішення можуть допомогти, і головне – своїм досвідом довів, що вміє бути результативним.
Ми обов’язково реалізуємо такий формат.

«Політика героїв».

Чи не найбільш відповідальний пункт із морального погляду.
Ми всі розуміємо, які речі потрібні. Врегулювання переходу з військової служби у статус ветерана. Залучення ветеранів на державну службу. Програми підтримки ветеранів та сімей наших воїнів. Повна інтеграція ветеранів у суспільне та економічне життя. Освіта для ветеранів. Підтримка в освіті дітей наших воїнів. Належна реабілітація після поранень, після полону. Належна комунікація із сім’ями полеглих воїнів та зниклих безвісти. Належна підтримка.
Все повинно дати інституційну гарантію того, що держава та суспільство завжди поруч із ветераном та його сім’єю. І це потрібно повністю, системно реалізувати.

Здоров’я ветеранів. Реабілітація. У кожній кластерній та надкластерній лікарні створюються реабілітаційні відділення та центри ментального здоров’я. Завдання для урядовців, для місцевої влади: у 25-му році амбулаторні реабілітаційні відділення мають бути в кожній громаді, де є лікувальний заклад. З наступного року запускається й додаткова оплата для сімейних лікарів за декларації, що укладені з ветеранами.

Програми економічної та соціальної підтримки для ветеранів. Одне з ключових питань – це свій дім. За цей рік за всіх складнощів майже 4,5 тисячі сімей ветеранів були забезпечені допомогою на придбання житла. І окремо діє наша програма особливої шани до Героїв України. 274 сім’ї Героїв забезпечені квартирами.

Освітні програми. 2200 ветеранів здобули в цьому році нову освіту в центрах професійно-технічної освіти. В наступному році продовжимо такі програми навчання. З першого січня нового року діятиме програма підтримки освіти для дітей ветеранів. І це дуже важливо.

 

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше