Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Звіт про роботу структурних підрозділів виконавчого комітету Голопристанської міської ради за I квартал 2024 року

Голопристанська міська ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ інформує
08.04.2024

Указом Президента України від 09 листопада 2022 року №760/2022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області» утворено Голопристанську міську військову адміністрацію Скадовського району Херсонської області, яка в умовах дії правового режиму воєнного стану, крім завдань, визначених Законом України «Про правовий режим воєнного стану», здійснює також повноваження відповідної міської ради, її виконавчого комітету, міського голови.

Так, Голопристанською міською військовою адміністрацією у першому кварталі 2024 року забезпечено сталу роботу підпорядкованих 13 структурних підрозділів виконавчого комітету із 17 існуючих. Із загальної чисельності 126 штатних одиниць, виведені з простою в цих структурних підрозділах – 26 працівників, якими проведено, зокрема, наступну роботу:

Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту
населення і територій та мобілізаційної роботи

За звітний період 2024 року відділом опрацьовано 73 контрольних документа.

Підготовлено проекти розпорядчих актів, якими затверджено план основних заходів цивільного захисту Голопристанської міської територіальної громади Скадовського району Херсонської області на 2024 рік (розпорядження міського голови від 01 березня 2024 року №22-од) та організаційно-методичні вказівки з підготовки населення Голопристанської міської територіальної громади до дій у надзвичайних ситуаціях на 2024–2025 роки та організації планування функціонального навчання (наказ начальника міської військової адміністрації від 28 березня 2024 року №164).

Відповідно до наказу начальника міської військової адміністрації від 04 грудня 2023 року №48, організовано проходження її керівним складом навчання у сфері цивільного захисту в Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Херсонської області.

Працівник відділу в період з 13 по 31 березня 2024 року приймав участь у роботі Гуманітарного хабу Херсонської області в м.Кривий Ріг.

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)

За І квартал 2024 року адміністратором ЦНАП надано 303 адміністративні послуги. Проведено понад 200 консультацій. Опрацьовано понад 600 повідомлень в Реєстрі територіальної громади (далі РТГ).

В розрізі послуг:

  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 2

  • витяг з РТГ – 56

  • витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні – 19

  • прийнято рішень про відмову у компенсації Є відновлення – 12

  • актуалізовано дані в РТГ – 86

  • надано інформації за запитами виконавчої служби, суду, нотаріусів – 17,

  • інші адміністративні послуги – 111.

Випадки порушень виконавської дисципліни відсутні.

Загальний відділ

За 1 квартал 2024 року загальним відділом було зареєстровано та передано за призначенням 284 документи, з них:

  • розпоряджень та доручень голови ОДА (ОВА) – 18, розпоряджень та наказів Скадовської РВА – 3;

  • листів з РДА, організацій та установ держави, області, структурних підрозділів ОДА, РВ УМВС, фіскальної служби, Управління Державного казначейства та інших – 263.

Із цієї кількості отриманих документів – 237 поставлено на контроль, на всі контрольні завдання надано відповіді у визначені терміни.

Голопристанською міською військовою адміністрацією підготовлено та надіслано 38 ініціативних листів, виконавчим комітетом міської ради – 15.

Видано 17 наказів начальника міської військової адміністрації з основної діяльності та 10 доручень, також було видано 25 розпоряджень виконуючого повноваження міського голови.

Спеціалістами загального відділу щоденно проводився випереджувальний моніторинг діяльності посадових осіб міськвиконкому щодо роботи з документами, контролювалось виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, здійснювався аналіз причин виникнення порушень термінів виконання окремих документів. За звітний період відсутні випадки недотримання законодавчо-встановлених термінів розгляду документів.

Протягом 1 кварталу 2024 року через канцелярію Херсонської обласної військової адміністрації надійшло 2 запити на публічну інформацію. Всі інформаційні запити, які надійшли, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни – до 5 діб.

За звітний період до військової адміністрації та МВК надійшло 22 звернення громадян, відповіді на які надані у визначений законодавством термін. Основними питаннями, які порушувалися громадянами у зверненнях – це питання соціального захисту населення, а саме: оформлення та виплати соціальних допомог, надання одноразової матеріальної грошової допомоги, перейменування вулиць, не виплата одноразової матеріальної грошової допомоги постраждалому населенню внаслідок підриву російською федерацією греблі Каховської ГЕС.

Крім того, 1 квартал 2024 року від громадян надійшло 12 заяв про надання довідок (тематика заяв – довідка про склад сім’ї, місце реєстрації, підтвердження місця проживання без реєстрації, заробітну плату, про виведення з дитячих будинків сімейного типу вихованців, тощо).

Фінансове управління

Фінансовим управлінням виконавчого комітету міської ради у І кварталі 2024 року проводилась робота із забезпечення та організації роботи з формування та виконання бюджету громади; координації діяльності учасників бюджетного процесу та контролю в межах компетенції за дотриманням учасниками бюджетного процесу бюджетного законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу (складання, розгляду та затвердження, виконання (внесення змін) бюджету, а також звітності); забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів, а саме:

  • перевірено правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання бюджетних коштів установ і організацій, які фінансуються з бюджету – 28;

  • здійснено перевірку паспортів бюджетних програм, підготовлених головними розпорядниками бюджетних коштів – 31;

  • забезпечено своєчасне внесення змін до показників бюджету громади – 27;

  • ведеться облік розпоряджень на виділення коштів з бюджету громади – 44.

Підготовлено офіційний висновок про обсяг залишків коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів бюджету.

Здійснено аналіз використання бюджетних коштів та підготовлено розпорядження виконуючого повноваження міського голови щодо формування оптимальної мережі бюджетних установ та ефективного використання бюджетних коштів.

Щомісяця працівники управління здійснюють розрахунки очікуваних надходжень до бюджету громади. Здійснюють розрахунки прогнозних показників доходів загального та спеціального фондів бюджету на середньостроковий період, аналізи оперативної і квартальної (річної) звітності, з визначенням причин відхилення від плану та внесення пропозицій.

Забезпечено контроль за відповідністю показників місячної (квартальної) звітності показникам, занесеними до системи ІАС «Logica».

Протягом кварталу підготовлено 4 проекти наказів начальника міської військової адміністрації щодо внесення змін до бюджету громади та 5 проектів розпоряджень міського голови.

Видано 4 накази з основної діяльності установи.

Опрацьована 62 контрольних документа Херсонської ОДА та інших підприємств, установ, організацій. Порушення виконавської дисципліни відсутні.

Готуються табелі обліку робочого часу з обов’язковим інформуванням працівників установи щодо фактичного місцезнаходження.

Виконуються доручення керівника та надається інформація щодо фактичного стану виконання бюджету громади. Управлінням надається методична допомога головним розпорядникам коштів та структурним підрозділам.

Управління соціального захисту населення, сім’ї та праці

За звітний період управлінням надано 319 відповідей на звернення громадян, з них:

  • 274 щодо одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах;

  • 32 довідки про перебування/неперебування на обліку;

  • 8 щодо невиплати державних соціальних допомог;

  • 5 щодо зміни реквізитів та ін.

Забезпечено виконання виконавчої дисципліни, опрацьовано 127 контрольних завдання Херсонської обласної державної адміністрації та інших установ, підприємств, організацій.

Управлінням підготовлено та надано на розгляд засідання комісії з питань надання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах 8 пакетів документів для прийняття рішення про розмір одноразової адресної матеріальної допомоги. Загальна сума наданої допомоги склала 34 500,00 грн.

Протягом звітного періоду було опрацьовано 486 особових рахунків отримувачів державних соціальних допомог на автоматичне подовження виплат відповідно до постанови КМУ від 7 березня 2022 р. №215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану».

Ведеться робота з опрацювання рекомендацій від Мінфіну щодо проведення додаткової перевірки інформації поданої громадянами для отримання соціальної адресної допомоги та інших виплат відповідно до Порядку здійснення верифікації та моніторингу державних виплат, затвердженого постановою КМУ від 18 лютого 2016 року №136.

За звітний період управлінням підготовлено 24 рішення на призупинення виплат у зв’язку зі смертю, закінченням строку виплати, тривалою неоплатою, зміни фактичного місця проживання та ін.

За принципом “гроші ходять за дитиною” нарахована та виплачена допомога на утримання дітей, які виховуються в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, а також грошове забезпечення прийомних батьків та батьків вихователів в розмірі 1415.1 тис. грн.

Наказом начальника Голопристанської міської військової адміністрації від 19 березня 2024 року №9 внесено зміни до Програми соціального захисту населення на 2023-2025 роки щодо підтримки закладів охорони здоров’я, а саме:

  • надання фінансової підтримки КНП «Голопристанський ЦПМСД» для здійснення оплати праці медичних працівників в умовах простою;

  • надання фінансової підтримки КНП «Голопристанська районна лікарня» спільної власності громад (Бехтерської, Чулаківсьої, Долматівської сільських об’єднаних територіальних громад та Голопристанської міської територіальної громади)» для здійснення оплати праці медичних працівників в умовах простою з урахуванням здійснення співфінансування фінансової підтримки підприємства Бехтерською, Чулаківсьою, Долматівською сільськими радами, відповідно до окремо укладених угод.

Проводиться інформаційно-роз'яснювальна робота серед населення з різних питань соціального захисту шляхом розміщення інформації на офіційному вебсайті Голопристанської міської ради/військової адміністрації, на офіційних сторінках міської ради в соціальних мережах та офіційному Телеграмм каналі.

Постійно здійснюється консультування громадян щодо призначення різних видів допомог засобами мобільного зв’язку та через електронну пошту управлінням соціального захисту населення сім’ї та праці виконавчого комітету Голопристанської міської ради Херсонської області.

Відділ освіти, молоді та спорту

Протягом січня-березня 2024 року працівниками відділу та керівниками закладів освіти Голопристанської громади пройдено наступні онлайн-навчання: «Освітній серіал «Персональна кібергігієна», Симулятор «Персональна кібергігієна» та Кіберграм; шестигодинний онлайн-курс, розроблений у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України у межах програми «Спільнодія» під назвою «Єдина Україна. Встановлення національної ідентичності» з отриманням відповідних сертифікатів.

У звітному періоді закладами загальної середньої освіти здійснювався вибір підручників для 1-го класу, 2-го класу, 11 класу. Відділом освіти, молоді та спорту узагальнено результати та направлено за належністю.

Відповідно до наказу управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації від 15 лютого 2024 року №17 «Про проведення III (обласного) етапу Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» проведено міський етап даного конкурсу. Роботи переможців готуються до направлення на участь у ІІІ (обласному) етапі.

На виконання Програми заходів в рамках ініціативи «Пліч-о-пліч» за підтримкою Президента України щомісяця відділом освіти, молоді та спорту надаються відповідні спортивні заходи, заплановані на наступний місяць до Херсонського обласного відділення комітету з фізичного виховання та спорту; також щотижня відбувається інформування стосовно проведених спортивних заходів у закладах загальної середньої освіти та запланованих на наступний тиждень з додаванням фото та відеоматеріалів.

За ініціативи та при підтримці Президента України у 2024 році започатковано проведення Всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» серед учнів закладів загальної середньої освіти у 2023/24 навчальному році під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО». Протягом звітного періоду проведено І та ІІ етапи онлайн-змагань Шкільних ігор – Ліг волейболу, баскетболу, футзалу. У ІІ етапі онлайн-змагань Шкільних ігор – Ліг волейболу, баскетболу, футзалу прийняли участь 70 учнів закладів загальної середньої освіти, з них 48 юнаків та 22 дівчаток.

Щомісяця відділом освіти уточнюються списки працівників закладів освіти Голопристанської громади (педагогічних працівників та молодшого обслуговуючого персоналу) щодо їх місцезнаходження, трудових відносин та ін.

Відділом освіти, молоді та спорту ведеться робота щодо організації оздоровлення дітей, узагальнено списки та підготовлено інформацію про кількісну потребу у путівках до ДПУ «МДЦ «Артек» на 2024 рік для оздоровлення дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій / членів сімей загиблих.

У березні поточного року затверджено план заходів щодо проведення І етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).

Затверджено Комплексну програму розвитку освіти Голопристанської міської територіальної громади на 2024–2026 роки.

Розпорядчих документів було опрацьовано 12, надано відповідей і опрацьовано 172 листа.

Відділ культури, туризму та з питань діяльності
засобів масової інформації

За звітний період відділом проведена наступна робота:

  • видано 32 внутрішніх та розпорядчих документів;

  • виконано 40 контрольних документів, оброблено 73 інформаційних листів для публікації на офіційних джерелах міської ради;

  • забезпечено систематичну робота інформаційного-аналітичного напрямку через доступні засоби масової інформації мережі Інтернет, веб-ресурси Голопристанської міської військової адміністрації, а саме: офіційний сайт Голопристанської міської військової адміністрації/міської ради, офіційна група Facebook, Telegram-канал;

  • забезпечено надання інформації та найактуальніших тем в умовах воєнного стану з офіційних верифікованих державних каналівта роботи структурних підрозділів виконавчого комітету Голопристанської міської ради,

  • забезпечено розробку та розміщення привітання до державних та пам’ятних дат;

  • для підтримання моральних сил, віри та витримки жителів в окупації й тих, проведено патріотичні творчі онлайн-флешмоби дитячої творчості та розміщені пости з малюнками та відеороботами учнів Голопристанських освітніх закладів: на День Соборності України (22 січня), в День Єднання (16 лютого), річниця повномаштабного вторгнення рф на Україну (24 лютого), 210-річниця дня народження Тараса Шевченка;

  • забезпечено наповнення віртуального музею «Жахи окупації Голопристанської громади» (що був створений в грудні 2023 року в соціальній мережі Фейсбук), відеороликів жахів окупації Голопристанської МТГ;

  • продовжується забезпечення функціонування та наповнення таких рубрик офіційного сайту: «Новини», «Документи», «Голопристанська військова адміністрація інформує», в розділі «Корисна інформація» наповнюються рубрики «Актуальна інформація для мешканців тимчасово окупованої території (ТОТ)», «Рекомендації щодо заходів безпеки життєдіяльності», «Протидія дезінформації, правила кібербезпеки та цифрової гігієни», «Публічна інформація», «Євроінтеграційний дайджест», та новостворені розділи «Живі історії окупованої Голопристанщини», «Опитування».

  • започатковано проєкт «Живі історії окупованої Голопристанщини»: створено однойменний розділ в «Корисній інформації», в якому розміщена інформація про віртуальний музей «Жахи окупації Голопристанської громади», інформація про проєкт та опублікована Перша історія із циклу «Живі історії окупованої Голопристанщини».

  • виготовлено та опубліковано 12 відеороликів про стан вулиць та будівель міста Гола Пристань.

За І квартал 2024 року на трьох веб-ресурсах ГМВА розміщено 562 дописів-статей.

Офіційний сайт Голопристанської МВА (holaprystan.dosvit.org.ua) продовжує працювати в режимі тимчасового обмеження в доступі до окремих категорій інформації на період дії правового режиму воєнного стану.

Кількість користувачів в соціальних мережах на 31 березня 2024 року складає: в Фейсбук 11,0 тис., на Telegram-каналі – 785.

За звітний період працівники відділу культури, туризму та ЗМІ ВК Голопристанської міської ради взяли участь:

  • в онлайн-вебінарі «Ефективна комунікація – ефективна допомога. Як місцевим громадам покращити інформування ВПО в інтернеті та соцмережах»;

  • участь у відкритті I Південного фестивалю рідної мови «Рідна мова – шлях до перемоги!» з нагоди відзначення Міжнародного дня рідної мови.

Служба у справах дітей та соціальної роботи
з сім’ями, дітьми та молоддю

Станом на 01 квітня 2024 року на обліку служби перебуває 77 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 56 – знаходяться під опікою; 11 – у прийомних сім’ях; 9 – у дитячих будинках сімейного типу; 1 – в навчально-реабілітаційному центрі з поглибленим професійно-трудовим навчанням.

Протягом 3 місяців 2024 року було припинено опіку над 4 дітьми у зв’язку з досягненням ними повноліття, 1 дитина влаштована до навчально-реабілітаційного центру з поглибленим професійно-трудовим навчанням; 1 дитина – до дитячого будинку сімейного типу Бериславської територіальної громади. Також було припинено перебування 3 дітей у дитячому будинку сімейного типу та 1 дитини у прийомній сім’ї у зв’язку з досягненням ними повноліття.

В лютому 2024 року забезпечено проведення засідання комісії з питань захисту дітей, якою були прийняті відповідні рішення в інтересах дітей.

Протягом звітного періоду службою надано 90 консультацій жителям громади з питань правового та соціального захисту дітей, продовження функціонування дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, опікунських родин, збору документів батьками для представлення інтересів дітей за кордоном. Надавалась роз’яснювальна та консультативна допомога опікунам, прийомним батькам та батькам-вихователям щодо виховання дітей, в тому числі з питань державних соціальних виплат.

Проведено моніторинг стану утримання 17 дітей, які тимчасово переміщені (евакуйовані) за межі України.

Надана допомога 2 особам з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, та 1 опікунській родині з 3 дітьми щодо виїзду на підконтрольну Уряду України територію.

Здійснюється моніторинг дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які депортовані до російської федерації або ТО АР Крим. Направлено 4 листа до поліції та 1 лист до прокуратури, 1 лист відносно дітей, які на обліку.

Відділ містобудування, архітектури
та капітального будівництва

У 1 кварталі 2024 року відділом опрацьовано 22 контрольних документа без порушень виконавської дисципліни.

В січні місяці взято участь у навчанні з наповнення єдиного державного реєстру адрес (ЄДРА), щодо роботи в програмі «Єдина Україна: становлення національної ідентичності».

Протягом кварталу взято участь:

  • у 10 щотижневих онлайн-семінарах фахових вебінарів для посадових осіб органів місцевого самоврядування України від Агентства міжнародного співробітництва Асоціації муніципалітетів Королівства Нідерланди (VNG International);

  • в онлайн-семінарі «Архітектура планувальних документів:просторове та бюджетне планування».

Відділом постійно проводиться ознайомлення і вивчення нормативних документів з метою їх аналізу та подальшої роботи після деокупації територій.

На виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» зі змінами, відділом розпочато роботу з перейменування вулиць у населених пунктах громади.

Відділ економічного розвитку

Протягом звітного періоду з метою підвищення професійного рівня працівниками відділу пройдено низку навчальних курсів та отримано відповідні сертифікати. Окрім цього, з метою перейняття передового досвіду як європейських, так і українських муніципалітетів, на системно забезпечується участь в онлайн заходах щодо впровадження новітніх підходів при відновлені громадського простору та відновлення функціонування економіки на деокупованих територіях.

Забезпечено технічну та інформаційну підтримку роботи Гуманітарного хабу Херсонської області в м.Кривий Ріг – створено онлайн опитувальник щодо потреб ВПО з Херсонської області, які проживають в м.Кривий Ріг та Криворізькому районі та відповідну базу даних. Наразі отримано та опрацьовано понад 3000 заявок на допомогу.

Забезпечено технічну підтримка процесу громадського обговорення нових назв топонімів в населених пунктах Голопристанської МТГ в рамках процесу перейменування вулиць, що здійснюється у відповідності до Законів України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії».

На постійній основі ведеться робота з налагодження співпраці та підтримки комунікації з благодійними фондами/організаціями.

Надавалась консультативна допомога ВПО в телефонному режимі щодо можливості отримання гуманітарної допомоги на підконтрольній території України (понад 50 консультацій у березні).

Відділом забезпечено відсутність порушень строків виконання контрольних документів протягом зазначеного періоду. Загалом опрацьовано близько 70 контрольних документів.

Відділ житлово-комунального господарства, охорони
навколишнього природного середовища та правопорядку

За звітний період відділом:

  • виконано 10 контрольних завдань, проведено 6 консультацій щодо вирішення проблемних питань постановки на квартирний облік. Проводилась взаємодія з іншими спеціалістами для виконання спільних контрольних завдань;

  • сформовано та надано службі у справах дітей списки щодо перебування квартирному обліку осіб із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Відділом прийнято участь у 7 модулях програми навчання «Лідери відновлення», онлайн тренінгах «Гуманітарна спроможність», «Діалоги про відновлення», «Соціальна згуртованість, як головний ресурс відновлення», прийнято участь у заходах: «Ресурси відновлення», «Планування відновлення та основні виклики» та навчанні від Міністерства цифрової трансформації України.

Відділом також проводиться дистанційні консультації відповідно до компетенції, здійснюється перевірка щодо перебування або не перебування осіб на квартирного обліку, що потребують поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Голопристанської міської ради. Формується робоча база для оперативного відновлення ведення квартирного обліку на момент деокупації громади.

Відділ організаційно-кадрової роботи

Відділом організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету міської ради на постійній основі ведеться робота щодо організації трудових відносин працівників у відповідності до вимог законодавства про працю, з урахуванням особливостей, які діють у період дії воєнного стану.

Підготовлено проєкти наказів начальника Голопристанської міської військової адміністрації та розпорядження виконуючого повноваження міського голови, а саме: 3 розпорядження з основної діяльності, 30 розпоряджень з особового складу та 7 наказів з особового складу, 1 наказ з основної діяльності.

Готуються доручення керівника надані на онлайн нарадах та доводяться до виконання виконавцям. Всього за даний період підготовлено 10 доручень, проводяться аналізи виконання доручень.

В установленому порядку відділом ведуться табелі обліку робочого часу, надається методична допомога старостинським округам щодо їх заповнення.

Підготовлено та направлено довідки працівникам виконавчого комітету щодо суми отриманої заробітної плати та про роботу на посаді.

Виконуються поточні, щотижневі, щомісячні контрольні завдання визначені в дорученнях, листах, доручення керівника. Відділом надається методична допомога структурним підрозділам.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше