Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Звіт про роботу структурних підрозділів виконавчого комітету Голопристанської міської ради за II квартал 2024 року

Голопристанська міська ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ інформує
22.08.2024

Указом Президента України від 09 листопада 2022 року №760/2022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області» утворено Голопристанську міську військову адміністрацію Скадовського району Херсонської області, яка в умовах дії правового режиму воєнного стану, крім завдань, визначених Законом України «Про правовий режим воєнного стану», здійснює також повноваження відповідної міської ради, її виконавчого комітету, міського голови.

Так, Голопристанською міською військовою адміністрацією у другому кварталі 2024 року забезпечено сталу роботу підпорядкованих 12 структурних підрозділів виконавчого комітету з 17 існуючих, якими проведено, зокрема, наступну роботу:

Фінансове управління

Фінансовим управлінням виконавчого комітету Голопристанської міської ради в ІІ кварталі 2024 року проводилась робота із забезпечення та організації роботи з формування та виконання бюджету громади; координації діяльності учасників бюджетного процесу та контролю в межах компетенції за дотриманням учасниками бюджетного процесу бюджетного законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу (складання, розгляду та затвердження, виконання (внесення змін) бюджету, а також звітності);  забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів, а саме:

  • проведено перевірку уточнених паспортів бюджетних програм, підготовлених головними розпорядниками бюджетних коштів – 9;
  • забезпечено своєчасне внесення змін до показників бюджету громади  - 54 довідок;
  • ведеться облік розпоряджень на виділення коштів з бюджету громади – 60;
  • проведено аналіз використання бюджетних коштів та підготовлено розпорядження міського голови  щодо формування оптимальної мережі бюджетних установ та ефективного використання бюджетних коштів.

Щомісяця працівники управління здійснюють розрахунки очікуваних надходжень до бюджету громади.

Здійснюють розрахунки прогнозних показників доходів загального та спеціального фондів бюджету на середньостроковий період.

Проводять аналізи оперативної та квартальної (річної) звітності з визначенням причин відхилення від плану та внесення відповідних пропозицій.

 Забезпечують постійний контроль за відповідністю показників місячної (квартальної) звітності показникам, занесеними до системи ІАС «Logica».

Перевіряють та погоджують висновки територіального органу Державної податкової служби та подання інших органів контролю щодо повернення надлишково чи помилково перерахованих платежів.

Протягом звітного кварталу підготовлено 5 проєктів наказів начальника Голопристанської міської військової адміністрації щодо внесення змін до бюджету громади.

Видано 4 накази з основної діяльності установи.

Надані письмові відповіді на контрольні завдання  УДКСУ м. Генічеськ  -12, Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області – 14, Департаменту фінансів ХОДА - 21, Херсонської ОВА – 8.

Готуються табелі обліку робочого часу з обов’язковою заявою працівника установи щодо фактичного його місцеперебування.

Виконуються поточні, щотижневі, щомісячні контрольні завдання,  визначені в дорученнях, листах.

Виконуються доручення керівника та надається інформація щодо фактичного стану виконання бюджету громади. 

Управлінням надається методична допомога головним розпорядникам коштів та структурним підрозділам.

Управління соціального захисту населення сім’ї та праці

Управлінням соціального захисту населення сім’ї та праці виконавчого комітету міської ради за звітний період надійшло більш як 200 документів  від Херсонської обласної державної адміністрації та інших установ, підприємств, організацій, 167 із них поставлена на контроль забезпечено їх своєчасне виконання.

Спеціалістами управління отримано 158 звернень мешканців громади щодо питань соціального захисту населення, з них:

  • 100 - щодо одноразової адресної матеріальної допомоги  особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах;
  • 4 - щодо допомоги особами, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України;
  • 15 - щодо допомоги на оздоровлення та психологічну реабілітацію дітей; 
  • 26 довідок про перебування/не перебування на обліку;
  • 7 - щодо невиплати державної соціальної допомоги;
  •  6 - щодо зміни реквізитів тощо.

Управлінням підготовлено та надано на розгляд  засідання комісії з питань надання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах; 14 пакетів документів на отримання грошової допомоги особам, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та на допомогу особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах.  Загальна сума наданої допомоги склала 38 500,00 грн.

 Протягом звітного періоду було опрацьовано 621 особових рахунків отримувачів державної соціальної допомоги на автоматичне подовження виплат відповідно до постанови КМУ від 7 березня 2022 р. № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошової допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану».

Відповідно до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1751 з урахуванням змін, внесених до постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2023 року № 340 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання окремих видів грошової допомоги, пільг і житлових субсидій» 5 особам призначена допомога при народженні дитини.

Ведеться робота з опрацювання рекомендацій від Мінфіну щодо проведення додаткової перевірки інформації поданої громадянами для отримання соціальної адресної допомоги та інших виплат відповідно до Порядку здійснення верифікації та моніторингу державних виплат, затвердженого постановою КМУ від 18 лютого 2016 року №136.

За звітний період управлінням підготовлено 32 рішення на призупинення виплат у зв’язку зі смертю, закінченням строку виплати,  тривалою не оплатою, зміни фактичного місця проживання та ін.

Допомога на утримання дітей, які виховуються в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, а також грошове забезпечення прийомних батьків та батьків вихователів нараховане в розмірі 1382.1 тис. грн і виплачене в повному обсязі. 

Наказами начальника Голопристанської міської військової адміністрації від 09 квітня 2024  року № 9 та від 19 червня 2024 року № 66 внесено зміни до  Програми соціального захисту населення на 2023-2025 роки щодо  підтримки мешканців Голопристанської міської територіальної громади, які постраждали під час повномасштабної військової агресії російської федерації проти України, а саме: 

  • надання міжбюджетного трансферту - іншої субвенції громадам, які здійснюють заходи з облаштування могил, меморіальних комплексів загиблих військовослужбовців та осіб задіяних у бойових діях внаслідок військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані на території Голопристанської  міської територіальної громади. Надання міжбюджетного трансферту здійснюється відповідно до звернень, укладених договорів та інформації про похоронених військовослужбовців, осіб;
  • одноразова грошова допомога військовослужбовцям, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, які зареєстровані на території Голопристанської  міської територіальної громади, у розмірі 20,0 тис. гривень.

Проводиться інформаційно-роз'яснювальна робота серед населення з різних питань соціального захисту шляхом розміщення інформації на офіційному вебсайті Голопристанської міської ради/військової адміністрації, на офіційних сторінках міської ради в соціальних мережах та офіційному  телеграмм каналі.

Постійно здійснюється консультування громадян щодо призначення різних видів допомог засобами мобільного зв’язку та через електронну пошту управлінням соціального захисту населення сім’ї та праці виконавчого комітету міської ради.  

Відділ економічного розвитку

Протягом звітного періоду відділом забезпечено відсутність порушень строків виконання контрольних документів протягом зазначеного періоду. Загалом опрацьовано близько 70 контрольних документів.

Станом на сьогодні робота відділу здебільшого орієнтована на забезпечення гуманітарною допомогою для ВПО з Херсонщини (підготовка звернень до гуманітарного штабу ХОВА, ХОКАРС та благодійних організацій щодо надання та доставляння гуманітарної допомоги, підготовка презентаційних матеріалів про роботу гуманітарного хабу, безпосередня комунікація з представниками ГО/БФ та налагодження співпраці).

 У ІІ кварталі 2024 року відділ економічного розвитку виконавчого комітету був фактично релокований до м. Кривий Ріг для забезпечення роботи Координаційного центру надання допомоги (Херсонський обласний гуманітарний хаб). 

Від початку роботи хабу (19 лютого 2024 року)  отримано понад 3000 заявок на всі види  допомоги (гуманітарна, юридична, медична консультація тощо). Видано понад 5,5 тис. продуктових наборів, з яких 3 тисячі у звітному періоді.

 Крім того,  відділом:

  • підготовлено презентаційні матеріали громади для участі у міжнародних заходах та налагодження відносин з містами-побратимами.
  • забезпечено систематичний моніторинг оперативного  стану території громади.
  • взято участь у навчальних сесіях та курсах за напрямками професійної діяльності, іноземних мов, психології тощо з отриманням відповідних сертифікатів.

 Відділ організаційно-кадрової роботи

Відділом організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Голопристанської міської ради у II кварталі 2024 року проводилась робота з призупинення трудових відносин із працівниками які не виходять на зв’язок, по наданню щорічних відпусток та відпусток без збереження заробітної плати працівникам, які знаходяться на тимчасово окупованій території України та по звільненню керівника комунальної установи. Звільнено 1 підпорядкованого працівника виконавчого комітету міської ради та 1 керівника комунальної установи. З 5 працівниками виконавчого комітету  та 2 керівниками комунальних закладів призупинено трудові відносини. 

Підготовлено проєкти наказів начальника Голопристанської міської військової адміністрації та розпоряджень міського голови, а саме: 3 розпорядження з основної діяльності, 34 розпорядження з особового складу, 42 розпорядження щодо надання щорічних відпусток та 9 наказів з особового складу, 2 накази щодо відрядження.

Проведено роботу щодо скорочення вакантних посад.

Готуються доручення керівника надані на онлайн-нараді та доводяться до виконання виконавцям. Всього за звітний  період підготовлено 10 доручень.

Двічі на місяць проводиться робота щодо підготовки табелів обліку робочого часу по виконавчому комітету Голопристанської міської ради для подальшого опрацювання з метою  нарахування заробітної плати та простою, а також надається постійна допомога старостинським округам щодо їх заповнення. 

Протягом квітня - червня 2024 року забезпечено надання  заяв від працівників, які знаходяться у простої, щодо їх місцеперебування.

Виконуються поточні, щотижневі, щомісячні контрольні завдання визначені в дорученнях МВК, МВА, ОДА та  листах.

Виконуються поточні доручення керівника та надається інформація щодо кадрових питань та штатної чисельності. Відділом надається методична допомога всім структурним підрозділам з питань організаційно-кадрової роботи.

Загальний відділ

За ІІ квартал 2024 року  загальним відділом було зареєстровано та передано за призначенням 406 документи, з них:

  • розпоряджень та доручень голови ОДА (ОВА) – 15, розпоряджень та доручень Скадовської РВА - 3
  •  листів з РДА, організацій та установ держави, області, структурних підрозділів ОДА, РВ УМВС, фіскальної служби, Управління Державного казначейства  та інших — 388. 

З цієї кількості отриманих документів, 328 поставлено на контроль, та надано відповідей на 478 контрольних документів у визначені терміни. 

Голопристанською міською військовою адміністрацією підготовлено надіслано 97 ініціативний лист, виконавчим комітетом міської ради – 12.

Видано 54 накази начальника міської військової адміністрації з основної діяльності  та 10 доручень,  також було видано 2 розпорядження міського голови.

Спеціалістами загального відділу щоденно проводився випереджувальний моніторинг діяльності посадових осіб міськвиконкому щодо роботи з документами, контролювалось виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, здійснювався аналіз причин виникнення порушень термінів виконання окремих документів.

За звітний період відсутні випадки недотримання законодавчо-встановлених термінів розгляду документів.

Усім структурним підрозділам надавалась методична допомога з питань вдосконалення організації роботи щодо  контролю за документами.

Робота із запитами на публічну інформацію.

Протягом ІІ кварталу 2024 року через канцелярію Херсонської обласної військової адміністрації надійшло 2 запити на публічну інформацію, всі – від громадських організацій. Всі інформаційні запити розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни-до 5 діб.

На виконання статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» проводиться робота з наповнення офіційного вебсайту міської військової адміністрації/міської ради відповідно до вимог вищезазначеного Закону.

Робота зі зверненнями громадян

Протягом звітного періоду  до міської військової адміністрації та МВК надійшло 25 звернень громадян, відповіді на які надані у визначені законодавством терміни. Основними питаннями, які порушувалися громадянами у зверненнях  - це питання соціального захисту населення, а саме: оформлення та виплати соціальних допомог, не отримання допомоги на території України, надання одноразової матеріальної грошової допомоги, припинення  трудових відносин, перейменування вулиць, відновлення документів про освіту. 

Крім того, ІІ квартал 2024 року від громадян надійшло 2 заяви про надання довідок (заробітну плату, про призначення опікуном).

Відділ перебуває в  постійній співпраці з усіма виконавчими органами міської ради, Скадовською районною та Херсонською обласною військовими адміністраціями з питань, що належать до його повноважень.

Відділ з питань надзвичайних ситуацій,

цивільного захисту населення і територій та мобілізаційної роботи

Протягом звітного періоду відділом опрацьовано 108 документів, із них 40 поставлено на контроль.

Фахівцями відділу виконанні вимоги в частині виконання повноважень органів місцевого самоврядування 13 розпоряджень Херсонської обласної військової адміністрації та Скадовської районної військової адміністрації.

Підготовлено проєкт наказу  Голопристанської МВА (ДСК)  «Про організацію військового обліку, забезпечення проведення заходів з мобілізації людських ресурсів».

Відділом організовано роботу щодо виконання керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради та підпорядкованих комунальних підприємств вимог Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487. Відпрацьовано та направлено за належністю документи щодо бронювання військовозобов’язаних працівників виконавчого комітету Голопристанської міської ради та Голопристанської МВА, станом на теперішній час заброньовано двох працівників міськвиконкому.

У звітному періоді відповідно до наказу начальника Голопристанської міської військової адміністрації від 04 грудня 2023 року № 48 організовано проходження навчання спеціалістів МВК та МВА у сфері цивільного захисту в Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Херсонської області. 

 Взято участь у роботі Херсонського обласного Хабу м. Кривий Ріг у квітні поточного року.

Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва

За  II квартал 2024 року відділом відпрацьовано 39 контрольних документа без порушень виконавської дисципліни.

Фахівцями відділу містобудування, архітектури та капітального будівництва МВК взято активну участь в навчаннях, семінарах та тренінгах, а саме:

  • у квітні 2024 року - участь у навчанні в освітнього серіалу «Кризові комунікації», отримано сертифікат про закінчення навчання; 
  • в травні 2024 року - у вебінарі «Корупція та доброчесність: зміна парадигми» та  засіданні Секції Асоціації міст України з розвитку деокупованих та тимчасово окупованих громад.

У II кварталі 2024 року до відділу надійшло два звернення громадян, які були відпрацьовані у визначені законодавством терміни.

Фахівці відділу взяли активну участь в роботі комісії з перейменування (найменування) вулиць, провулків та площ в населених пунктах Голопристанської міської територіальної громади, розроблені проєкти розпорядчих документів щодо консультувань з громадськістю та затвердження перейменування (найменування) вулиць, провулків та площ в населених пунктах та затвердження цього переліку. Були відповідальними за аналітичний, організаційний та комунікаційний супровід процесу проведення консультацій з громадськістю. Після затвердження переліку перейменованих вулиць, провулків та площ в населених пунктах Голопристанської міської територіальної громади направлено листа до НАІС щодо внесення затвердженого переліку до Словника вулиць населених пунктів та вулиць іменованих об’єктів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відділом постійно проводиться ознайомлення і вивчення нормативних документів з метою їх аналізу та подальшої ефективної роботи після деокупації територій.

Відділ житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища та правопорядку

Станом на 1 липня 2024 року штатна чисельність відділу житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища та правопорядку  складала  5  працівників,  з яких протягом кварталу: 1 - звільнено,  1  - припинено трудові відносини, 2 – перебувають в простої, 1  – працює у дистанційному режимі.

За звітний період відділом відповідно до компетенції виконувались контрольні завдання, проводилась взаємодія з іншими спеціалістами для виконання спільних контрольних завдань. Надавались інформаційні матеріали на офіційний сайт та офіційний телеграм канал. 

Підготовлено інформаційну довідку щодо організації поводження з відходами у Голопристанській міській територіальній громаді. Проведено 4 консультації щодо вирішення проблемних питань квартирного обліку.  Взято участь в складі робочої делегації у Литві в місті «Кайшядорис». Результатом зустрічі було проведено обмін досвідом та  налагоджено дружні зв’язки з організаторами та учасниками заходу для подальшої співпраці.

Відділ бере активну участь в організації анкетування та опитування мешканців громади відповідно повноважень, у онлайн навчаннях, вебінарах, тренінгах, апаратних нарадах та конференціях, профільних секціях, робочих групах.

За звітний період забезпечено участь фахівців відділу:

  • в онлайн-навчанні на платформі  Дія.Освіта. «Автостопом по цифрових правах», «ChatGPT для підвищення власної ефективності», «Міжнародне гуманітарне право», «Кризові комунікації»;
  • у телемості Україна-Естонія: Голопристанська громада налагоджує дружні зв’язки з естонським містом Йигева;
  • онлайн-воркшопі на тему: «Управління відходами від руйнувань», опрацьовано методологічні рекомендації щодо оцінки обсягів відходів від руйнувань, розроблені експертами команди Ukraine Support Team за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID;
  • у нарадах щодо обговорення  пропозицій проєкту Регіонального плану управління відходами в Херсонській області до 2034 року;
  • в онлайн зустрічі Угоди мерів та TEAD «Розширення можливостей українських міст та муніципалітетів»;
  • у заході: «Підвищуємо сталість водопостачання у громадах завдяки сонячним електростанціям», розглянуто пілотний проєкт Екоклубу за підтримки Oxfam зі встановлення сонячних електростанцій (СЕС) для систем водопостачання у постраждалих від війни регіонах. 
  • онлайн конференції «Реформа центрального теплопостачання: використання теплових насосів», яку організовували DiXi Group та ГО «Екоклуб»;
  • в обговоренні проєкту державної цільової економічної програми енергетичної модернізації підприємств - виробників теплової енергії до 2030 року, який розроблений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України. Захід відбувався в  межах проєкту «Закриття циклу: справедливий енергетичний перехід, розроблений містами та регіонами» від Європейської Комісії.
  • в обласному навчанні, яке проводилось у режимі конференції ZOOM на тему: «Управління відходами».
  • в онлайн-семінарі з обміну знаннями спеціалістів Японії, який проводиться в рамках Проєкту аварійного відновлення та реконструкції  «The Project for Emergency Recovery and Reconstruction (Technical Cooperation)» Японського агентства міжнародного співробітництва Japan International Cooperation Agency.
  •  у серії вебінарів «Енергозбереження в дії: практичні інструменти для місцевих лідерів».
  • у публічних консультаціях «Сучасна та ефективна житлова політика» в рамках проєкту «Парламент та громадяни: відкритий діалог у період війни», що реалізується ВГО «Інститут «Республіка» в межах програми: «USAID РАДА: наступне покоління», що виконується ГО Internews Ukraine.

Фахівцями відділу опрацьовано чек-лист громадської організації SaveDnipro, який розроблено спільно з коаліцією неурядових громадських організацій щодо встановлення пріоритетів у питаннях захисту довкілля, зокрема внаслідок воєнних дій.

Прослухано вебінари на теми:«Нео Еко Україна: циркулярна економіка, як інструмент для побудови більш зеленої України», «Як ОСББ отримати кошти на сонячні електростанції та теплові насоси»  у межах програми «ГрінДім»,   «Теплові насоси – як складова енергетичного переходу»  за підтримки проєкту ЄС «Угода Мерів – Схід».

Постійно проводяться дистанційні консультації відповідно до компетенції, здійснюється перевірка щодо перебування або не перебування осіб на  квартирному обліку, що потребують поліпшення житлових умов.

Формується робоча база для оперативного відновлення ведення квартирного обліку на момент деокупації громади.

Відділ освіти, молоді та спорту

У звітному періоді штатна чисельність відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету міської ради налічує 15,5   штатних одиниць,  з яких: з  4  працівниками припинено трудові відносини, 3,5 штатні  одиниці вакантні,   3 спеціалісти перебувають у відпустці без зберігання заробітної плати, 5  працівників  працюють у дистанційному режимі.

У звітному періоді відділом проводилась робота щодо здійснення повноважень виконавчих органів міської ради у сфері освіти, молодіжної політики та розвитку масової фізичної культури та спорту в умовах воєнного стану.

Фахівцями відділу забезпечено щотижневе звітування  до департаменту освіти Херсонської ОДА щодо:

  • кількості учнів та педагогічного персоналу; 
  • узагальнення по ЗЗСО та оновлення інформації для дашборду; 
  • заходів, які проводилися та висвітлювалися на власних  інтернет-сторінках закладами загальної середньої освіти.

Відділом проведена робота щодо  відновлення кадрової документації та  виконання поточних контрольних завдань обласного департаменту освіти. 

Значна робота була спрямована на розвиток масової фізичної культури та спорту, збереження всіх складових її діяльності. 

На виконання Програми заходів в рамках ініціативи «Пліч-о-пліч» за підтримкою Президента України, у загальноосвітніх закладах Голопристанської громади протягом кварталу щотижня у дистанційному форматі проводились спортивні заходи, про результати яких інформовано Департамент  освіти і науки ОДА з додаванням фото та відеоматеріалів.

У звітному періоді здобувачі освіти Голопристанської громади брали участь у змаганнях Шкільної Ліги тестування фізичної підготовленості в онлайн-форматі серед учнів закладів загальної середньої освіти Херсонської області з чотирьох видів тестування. Серед учасників є призери обласного етапу.

У фінальних змаганнях Херсонської обласної спортивної Шкільної Ліги – Ліги черліденгу серед учнів закладів загальної середньої освіти під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО!» є призери в особистій першості серед учасників Голопристанської МТГ.

З метою національно-патріотичного виховання дітей та молоді, формування української громадянської ідентичності заклади загальної середньої освіти Голопристанської міської ради взяли участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»), переможці І етапу мали змогу позмагатися  у ІІ (обласному) етапі Гри «Сокіл» («Джура»).

Відділом освіти, молоді та спорту узагальнювались та направлялись  відповідні матеріали на участь у III (обласному) етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість - тобі, Україно!».

Протягом звітного періоду проведено засідання атестаційної комісії, в ході якого атестацію пройшли працівники інклюзивно - ресурсного центру  та вчитель української мови і літератури, директор Голопристанського ліцею № 4 Плотнікова Н.О.

Протягом травня – червня поточного року відбулось 2 засідання комісії з розгляду питань щодо надання одноразової матеріальної допомоги дітям, батьки яких служать у Збройних силах України та зареєстровані на території Голопристанської міської ради. Допомогу отримали 27 дітей.

За результатами загального мультимедійного тесту у рейтингу найкращих 97-ми  шкіл Херсонської області 42 місце посів Голопристанський ліцей № 3   (141,03); 45 - Голопристанський ліцей № 4 (140,39), та  56 - Голопристанський ліцей № 2 (138,98).     

Так, учні Голопристанського ліцею № 3 Кравченко Олександра з української мови набрала 200 балів, з англійської мови – 200 балів, з історії України - 197 балів; Полєвий Данііл - з історії України - 180 балів. Учень Голопристанського ліцею № 4 Величко Єгор з історії України набрав 181 бал.

На виконання наказу Голопристанської міської ВА  від 08 серпня 2024 року № 93 «Про оптимізацію мережі закладів загальної середньої освіти Голопристанської міської  ради на 2024-2025 навчальний рік», з метою забезпечення організованого початку нового 2024-2025 навчального року, роботи закладів освіти в умовах воєнного стану та формуванні спроможної мережі закладів освіти громади створено мережу закладів загальної середньої освіти Голопристанської міської ради у 2024-2025 навчальному році. Видано наказ відділу освіти, молоді та спорту від 09 серпня 2024 року № 18 «Про початок нового 2024/2025 навчального року в освітніх закладах громади», згідно з яким роботу розпочнуть Голопристанські ліцеї № 2 та № 3, а також Таврійський ліцей. Інші заклади освіти міської ради тимчасово не будуть здійснювати освітню діяльність. Педагогічні працівники, які не залучені в освітньому процесі - виведені у простій.

Також протягом II кварталу 2024 року відділом забезпечено наповнення інформаційних ресурсів фейсбук  відділу освіти, ІРЦ.

Відділ культури, туризму та з питань діяльності засобів

масової інформації

У звітному періоді штатна чисельність відділу культури, туризму та з питань діяльності засобів масової інформації виконавчого комітету міської ради складається з  5 працівників,  з яких: з  2  працівниками припинено трудові відносини, 2 одиниці вакантні,   1  працівник  працює у дистанційному режимі.

У II кварталі 2024 року відділом : 

  • видано  внутрішніх та  розпорядчих документів - 40;
  • підготовлено документи з ведення бухгалтерського обліку - 41;
  • виконано 34 контрольних завдань, оброблено  102  інформаційних листів для публікації на офіційних джерелах міської ради; 

  Для належного відзначення держаних свят розроблено Плани заходів:

  • з  організації та відзначення  у 2024 році Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років;
  • з  відзначення у 2024 році 28 річниці Дня Конституції України.

Організовано міський онлайн-флешмоб до Дня вишиванки «Вишивана Голопристанщина та онлайн-акцію «Великодні забави».

Відділом забезпечено систематичну  роботу інформаційного-аналітичного напрямку через доступні засоби масової інформації мережі Інтернет, вебресурс Голопристанської міської військової адміністрації,  а саме:  

 Інформаційно-аналітична робота відділу  направлена на забезпечення відкритості діяльності Голопристанської міської військової адміністрації та виконавчого комітету Голопристанської міської ради в умовах дії воєнного стану; моніторингу громадської думки з конкретних проблем державної політики та самоврядування.

 Спеціалістами відділу:

  • проводиться постійний моніторинг місцевих, обласних та державних ЗМІ,  інтернет-сайтів для пошуку достовірної, суспільно-необхідної інформації в умовах воєнного стану, що може бути корисною як для мешканців тимчасово окупованої Голопристанської громади, так і мешканців, що евакуювались та перебувають на підконтрольній Україні території і мають статус ВПО, й тих, хто знайшов прихисток за кордоном;
  • здійснюється моніторинг соціальних мереж для збору інформації про окупацію Голопристанської громади у вигляді фото- та відеоматеріалів жахів окупації та результатів підтоплення території громади;
  • забезпечується наповнення віртуального музею «Жахи окупації Голопристанської громади» (що був створений в грудні 2023 року в соціальній мережі Фейсбук), відеороликів жахів окупації Голопристанської МТГ; 
  •  забезпечено функціонування та наповнення таких рубрик офіційного сайту: «Новини», «Документи», «Голопристанська військова адміністрація інформує», в розділі «Корисна інформація» наповнюються рубрики «Актуальна інформація для мешканців тимчасово окупованої території (ТОТ)», «Рекомендації щодо заходів безпеки життєдіяльності», «Протидія дезінформації, правила кібербезпеки та цифрової гігієни», «Публічна інформація», «Євроінтеграційний дайджест», та новостворені розділи «Живі історії окупованої Голопристанщини», «Опитування».

Розміщено 627 дописів-статей, виготовлено 11 відеороликів про стан вулиць та будівель міста Гола Пристань; підготовлено 16 статей, 4 – некрологи.

Офіційний сайт Голопристанської МВА (holaprystan.dosvit.org.ua) продовжує працювати в режимі тимчасового обмеження в доступі до окремих категорій інформації на період дії правового режиму воєнного стану.

Кількість користувачів в соціальних мережах на 1 липня 2024 року складає: 

  • Facebook - 11,0 тис., 
  • Telegram-каналі – 782.

Згідно зі статистичними даними офіційної сторінки Фейсбук Голопристанської міської військової адміністрації/міської ради виявлено активні країни відвідування, а саме:

  • Україна (7925 відвідувачів), 
  • Польща (1157), 
  •  росія (358), 
  •  Німеччина (339),
  •  Чехія (126), 
  •  Ірландія (121), 
  •  Литва (87), 
  •  Естонія (76), 
  •  Сполучені Штати Америки (82), 
  •  Італія (69);

 Найбільш активні міста відвідування сторінки Фейсбук ГМВА: 

  •  Херсон, Херсонська область (1830), 
  • Севастополь (917), 
  • Київ (911), 
  • Гола Пристань (800), 
  •  Одеса (440);
  • Миколаїв (261)

Протягом звітного періоду працівниками відділу культури, туризму та ЗМІ ВК Голопристанської міської ради взято участь:

  • у заході «Що тут відбувається?», що проходив у рамках фестивалю «Кайшядорис – культурна столиця Литви 2024»;
  •  у Телемості Україна-Естонія: Голопристанська громада налагоджує дружні зв’язки з естонським містом Йигева;
  •  4 онлайн-лекціях – «Херсонщина багатонаціональна: аспекти взаємозбагачення культур», присвячених визначним подіям, особистостям, історіям, пов’язаним з національними меншинами та корінними народами в Україні, які мешкають в Херсонській області; 
  •  тренінгу з цифрової доступності, м. Дніпро;
  •  онлайн - навчанні на платформі Дія.Освіта. «Автостопом по цифрових правах», «ChatGPT для підвищення власної ефективності», «Міжнародне гуманітарне право», «Кризові комунікації».

Центр надання адміністративних послуг

За ІІ квартал 2024 року адміністратором ЦНАП надано 466 адміністративних послуг. 

Відновлений доступ до реєстру територіальної громади дозволив надати послуги з реєстрації місця проживання.  135 жителів звернулися за актуалізацією даних, сформовано 53 витяги з РГГ, знято з реєстрації 23 особи, опрацьовано 186 повідомлень.

Послугою Актуалізація даних військовозобов’язаного скористалося 69 осіб.

У квітні 2024 року спеціалісти ЦНАПу  взяли  участь  у форумі «Синергія Півдня» в м. Одеса, де обговорювалися питання роботи в умовах воєнного стану та обмінювалися досвідом із громадами півдня України, які вже деокуповані.

Протягом звітного періоду відділ постійно брав  участь в онлайн-семінарах, тренінгах щодо відновлення роботи після деокупації та надання якісних послуг мешканцям громади.

Активно ведеться пошук міжнародної технічної допомоги для відновлення роботи відділу після деокупації території громади. 

ЦНАП на постійній основі забезпечує консультуванням мешканців громади,  забезпечуючи безперервність надання послуг. За звітний період проведено понад 240 консультацій.

Випадки порушень виконавської дисципліни відсутні.

Служба у справах дітей та соціальної роботи з сім’ями,

дітьми та  молоддю

Станом на 01 липня 2024 року на первинному обліку служби у справах дітей та соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю виконавчого комітету міської ради (далі – служби) перебуває 74 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування,  з них: 53 - опіка; 11- прийомна сім’я; 9 – дитячий будинок сімейного типу; 1 – навчально-реабілітаційний центр з поглибленим професійно-трудовим навчанням.

 Протягом другого кварталу 2024 року було припинено опіку над 5 дітьми у зв’язку з досягненням ними  повноліття, 2 дітей було взято на первинний облік.

На території Голопристанської міської ради функціонує 8 прийомних сімей, до яких влаштовано 9 дітей нашої громади та 8 дітей з інших громад Херсонської області, діє 5 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховуються 1  дитина нашої громади  та 23 дитини з інших громад. 

21 травня 2024 року  відбулося чергове засідання комісії  з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Голопристанської міської ради 

На порядок денний засідання було винесено 2 питання про припинення перебування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у прийомній сім’ї, які були створені виконавчим комітетом Голопристанської міської ради; влаштування дитини, позбавленої батьківського піклування під опіку.

За результатами розгляду прийняті відповідні рішення в інтересах дітей.

На постійній основі проводиться робота щодо відновлення та повторне формування особових справ дітей, які перебувають на обліку служби.

Протягом звітного періоду надано 90 консультацій  жителям громади з питань правового та соціального захисту дітей, продовження функціонування  дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, опікунських родин, збір документів батьками для представлення інтересів дітей за кордоном. Вирішувались та роз’яснювались питання державних соціальних виплат на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, гарантованих державою. Надавалася роз’яснювальна та консультативна допомога опікунам, прийомним батькам та батькам-вихователям щодо виховання дітей. Порушувалися питання неприпустимості жорстокого поводження з дітьми та порушення їх прав.

Проведено моніторинг стану утримання 25 дітей, які тимчасово переміщені (евакуйовані) за межі України. 

Постійно проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо важливості виїзду з окупованої території родин та їх підопічних. Здійснюється моніторинг дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які депортовані до російської федерації або ТО АР Крим. 

 Забезпечено неухильне дотримання виконавської дисципліни.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше