Звіт про роботу підрозділів виконавчого комітету Голопристанської міської ради за І квартал
Відділ організаційно-кадрової роботи
Відділом організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Голопристанської міської ради за 1 квартал 2025 року проводилась наступна робота.
Припинені трудові відносини з 3 працівниками виконавчого комітету Голопристанської міської ради.
Відповідно до Графіка звіряння облікових даних списків персонального військового обліку з військово-обліковими документами працівників у 2025 році, затвердженого наказом Голопристанської міської військової адміністрації від 21 листопада 2024 року №160, проведено звіряння облікових даних призовників, військовозобов'язаних та резервістів виконавчого комітету Голопристанської міської ради. Проводиться роз’яснювальна робота з питань військового обліку за зверненнями працівників та у випадках порушень Правил військового обліку.
Підготовлено ряд проєктів наказів Голопристанської міської військової адміністрації, а саме: 37 наказів - з особового складу, 3 накази - щодо надання щорічних відпусток та 12 наказів - щодо відряджень.
Проводиться робота з особовими справами працівників Голопристанської міської ради та виконавчого комітету Голопристанської міської ради.
Проводиться робота на порталі Пенсійного фонду України в особистому кабінеті виконавчого комітету міської ради щодо наповнення даними працівників (інформація з наказів МВА, копії трудових книжок, дипломів), які працюють, яких призначено або звільнено.
Виконуються поточні, щомісячні контрольні завдання, визначені в дорученнях керівника міської, Скадовської районної та Херсонської обласної військових адміністрацій, надається інформація щодо кадрових питань та штатної чисельності.
Відділ здійснює заповнення анкет та опитувальників, приймає участь в онлайн навчаннях, вебінарах, тренінгах, апаратних нарадах та конференціях. Пройдено функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту. Постійно підвищується кваліфікація на національній платформі «Дія.Освіта».
Відділом надається методична допомога структурним підрозділам.
Служба у справах дітей та соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю
На первинному обліку служби у справах дітей та соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю виконавчого комітету міської ради (далі – служби) станом на 31 березня 2025 року перебуває 78 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з них: 58 - опіка; 8 - прийомна сім’я; 8 – дитячий будинок сімейного типу; 1 – навчально-реабілітаційний центр з поглибленим професійно-трудовим навчанням; 1- медичний реабілітаційний центр; 2 – тимчасово влаштовані в сім’ю родичів/знайомих.
Протягом першого кварталу 2025 року було припинено опіку над 2 дітьми у зв’язку з досягненням ними повноліття, 2 дітей було взято на первинний облік. Надано статус дитини, позбавленої батьківського піклування – 3 дітям. Влаштовано під опіку – 5 дітей. 2 дітей – влаштовані в сім’ю родичів/знайомих
На території Голопристанської громади функціонує 10 прийомних сімей, до яких влаштовано 6 дітей нашої громади та 18 дітей з інших громад Херсонської області, та діє 2 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховуються 1 наша дитина та 9 дітей з інших громад.
Протягом звітного періоду відбулося 3 засідання комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Голопристанської міської ради, на порядок денний яких було винесено 3 питання. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення в інтересах дітей.
На постійній основі проводиться робота щодо відновлення та повторного формування особових справ дітей, які перебувають на обліку служби.
Протягом звітного періоду надано 40 консультацій жителям громади з питань правового та соціального захисту дітей, продовження функціонування дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, опікунських родин, збір документів батьками для представлення інтересів дітей за кордоном. Вирішувались та роз’яснювались питання державних соціальних виплат на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, гарантованих державою. Проводилася роз’яснювальна та консультативна допомога опікунам, прийомним батькам та батькам-вихователям щодо виховання дітей. Порушувалися питання неприпустимості жорстокого поводження з дітьми та порушення їх прав.
Проведено моніторинг стану утримання 21 дитини, які тимчасово переміщені (евакуйовані) за межі України та надано консультації та посильна допомога 15 дітям, які були повернуті з тимчасово окупованої території Голопристанської територіальної громади y на підконтрольну територію України.
Постійно проводиться інформаційно роз’яснювальна робота щодо важливості виїзду з окупованої території родин та їх підопічних. Здійснюється моніторинг дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які депортовані до російської федерації або ТО АР Крим.
Щотижня приймається участь у нарадах, завдання керівника вирішуються в робочому порядку.
Відділ економічного розвитку та відділ комунальної власності та земельних відносин (релоковані в м.Кривий Ріг)
У зв’язку з тимчасовою окупацією території громади роботу відділу економічного розвитку та відділу комунальної власності та земельних відносин виконавчого комітету міської ради, окрім виконання прямих посадових обов’язків, було орієнтовано на виконання завдань гуманітарного забезпечення жителів Херсонщини, які отримали статус ВПО.
Так, в лютому 2024 року за ініціативи Херсонської ОВА, Голопристанської МВА, Іванівської СВА, Хрестівської СВА та Чаплинської СВА було створено Херсонський обласний гуманітарний офіс (хаб) в м. Кривий Ріг. Відповідно зазначені відділи були релоковані до м. Кривий Ріг, де й продовжують свою роботу на базі гуманітарного офісу (хабу).
У звітному періоді забезпечено виконання наступних заходів:
- Січень – лютий: Завдяки співпраці з Департаментом здоров’я ХОДА на базі хабу двічі організовано прийом лікарями ГО "КЕЙСЕРС". Загалом консультації лікарів отримали 140 осіб:
- УЗД - 50 осіб;
- лікар-ендокринолог - 27 осіб;
- лікар-офтальмолог - 38 осіб;
- лікар-невропатолог - 25 осіб.
- 24.02.2025 Завдяки співпраці з Гречанопідською СТГ було реалізовано виїзну видачу гуманітарних наборів ВПО з Херсонщини в населених пунктах зазначеної громади. Загалом 42 родини отримали 48 прод. наборів.
- 06.03.2025 Реалізовано виїзну видачу гуманітарної допомоги в м. Зеленодольськ Криворізького району. Загалом 57 родинам видано 67 прод. наборів.
- 14.03.2025 Реалізовано виїзну видачу гуманітарної допомоги в м. Апостолове Криворізького району. Загалом 58 родинам видано 73 прод. наборів.
- 22.03.2025 На базі Херсонського обласного гуманітарного хабу в м. Кривий Ріг спільно з КП «Криворізький міський театр ляльок» та ГО «Крок у майбутнє разом» з нагоди початку шкільних весняних канікул проведено лялькову виставу «Мамадай» та святковий захід «Щасливе майбутнє», який був проведений ГО "Крок у майбутнє разом", керівником якого є Юлія Ємець, за фінансової підтримки мешканців міста Егерсунд в Норвегії. Загалом заходами було охоплено 40 дітлахів різних вікових категорій.
Завдяки співпраці з БО "Медицина Херсонщини" здійснюється видача окулярів для читання. Станом на 31.03.2025 видано понад 800 пар окулярів.
Станом на 31.03.25 загалом забезпечено надання послуг у вигляді:
- 11568 продуктових наборів;
- 3794 гігієнічних наборів;
- 447 лікарських консультацій;
- 373 юридичних консультацій;
- 378 психологічних консультацій;
- 183 консультацій з питань працевлаштування;
- 135 послуг перукаря;
- 24 засобів реабілітації;
- 314 дітей охоплено розважальними заходами.
Окрім того відділом комунальної власності та земельних відносин відповідно до постанови КМУ від 24 січня 2024 року № 83 "Про організацію діяльності та забезпечення функціонування центрів життєстійкості" забезпечено укладання договору оренди приміщення для подальшого облаштування в ньому Центру життєстійкості в м. Херсон.
Виконуючим обов’язки начальника відділу економічного розвитку пройдено одноденний тренінг по протоколу з надання домедичної допомоги, організованого Українською Освітньою Платформою та британською благодійною організацією REACT. Отримано відповідний сертифікат.
Працівниками зазначених відділів виконкому міської ради забезпечено відсутність порушень виконавської дисципліни. Пройдено низку навчальних інфосесій під егідою U-LEAD з Європою відповідно до профільного спрямування, пройдено навчання на порталі Дія.Освіта щодо основ кібербезпеки та протимінної безпеки з отриманням відповідних сертифікатів.
Відділ житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища та правопорядку
За звітній період штатна чисельність відділу складає 5 працівників, факитично прцює 1 спеціаліст у дистанційному режимі, 1 - звільнено, 1 - припинено трудові відносини, 2 – простій.
За звітний період відділом відповідно до компетенції виконувались контрольні завдання, проводилась взаємодія з іншими спеціалістами для виконання спільних контрольних завдань. Надавались інформаційні матеріали на офіційний сайт та офіційний телеграм канал.
Відділ здійснює заповнення анкет та опитувальників, приймає участь в онлайн навчаннях, вебінарах, тренінгах, апаратних нарадах та конференціях, профільних секціях, робочих групах. За звітний період взято участь у:
- заході: «Міська стійкість та інновації: трансформація міст для сталого та безпечного майбутнього»;
- навчанні стосовно особливостей оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів благоустрою;
- онлайн-воркшопі “Управління відходами від руйнувань”.
Відділом підготовлені зауваження та пропозиції щодо законопроєкту № 6013 «Про особливості регулювання підприємницької діяльності окремих видів юридичних осіб та їх об’єднань у перехідний період».
Спеціалістами відділу проводиться дистанційні консультації відповідно до компетенції, здійснюється перевірка щодо перебування або не перебування осіб на квартирного обліку, що потребують поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Голопристанської міської ради. Проведено 2 консультації щодо вирішення проблемних питань постановки на квартирний облік.
Формується робоча база для оперативного відновлення ведення квартирного обліку на момент деокупації громади.
Відділ з питань надзвичайних ситуацій,цивільного захисту населення і територій та мобілізаційної роботи
За перший квартал 2025 року відділом:
- Отримано та опрацьовано 68 контрольних документів;
- Підготовлено накази Голопристанської МВА від 14 січня 2025 № 6 «Про організацію функціонального навчання у сфері цивільного захисту слухачів Голопристанської міської територіальної громади у 2025 році»; від 20 лютого 2025 № 25 «Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту Голопристанської міської субланки Скадовської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Херсонської області на 2025 рік»; від 07 березня 2025 № 37 «Про стан військового обліку в структурних підрозділах виконавчого комітету Голопристанської міської ради за 2024 рік та завдання щодо його поліпшення на 2025 рік»
- Забезпечено надання звітності згідно з Табелем термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту;
- Забезпечено своєчасне оновлення гугл-форми щодо функціонування Голопристанської міської субланки Скадовської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Херсонської області.
- Організовано здійснення бронювання військовозобов’язаних працівників виконавчого комітету Голопристанської міської ради та Голопристанської МВА, заброньовано чотирьох працівників;
- Організовано проходження навчання у сфері цивільного захисту в Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Херсонської області відповідно до наказу Голопристанської міської військової адміністрації від 14 січня 2025 року № 6. Пройдено навчання 4-ма особами;
- Прийнято участь в березні місяці у двох відеоконференціях в рамках програми U-LEAD з Європою;
- Прийнято участь у онлайн-форматі 12 лютого 2025 року у першому діалоговому заході проєкту Resilience Hub на тему «Координація реагування на надзвичайні ситуації на рівні міста. Кейс міста Харкова»;
- Взято участь у вебінарі з питань бронювання працівників державних органів.
- Пройдено навчання в ДІЯ.Освіта.
Центр надання адміністративних послуг
В 1 кварталі 2025 року адміністратором ЦНАП:
- Опрацьовано понад 400 повідомлень у Реєстрі територіальної громади
- 170 жителів звернулися за актуалізацією даних, сформовано 20 витягів, знято з реєстрації 14 осіб, зареєстровано 3 особи.
- Послугою косультування скористалось 180 жителів нашої громади.
- Надано 29 відповідей на запити органів державної влади.
ЦНАП постійно приймає участь в онлайн-семінарах, тренінгах, вебінарах щодо відновлення роботи після деокупації та надання якісних послуг. Поотягом 1 кварталу 202 року взято участь у наступних зваходах:
- Курс на платформі ДІЯ Освіта «Базові знання Кібергігієни»
- Курс на платформі ДІЯ Освіта «Кібергігієна- як захиститися від фішингу»
- Курс на платформі ДІЯ Освіта «Цифрограм для держслужбовців»
- Вебінар «Деякі питання надання адміністративних послуг соціального характеру. Зміни в законодавстві»
- Вебінар «Найважливіші питання роботи у ЄДЕССБ»
- Вебінар «Реєстрація/зняття із зареєстрованого місця проживання суб'єкта звернення»
- Вебінар «Актуальні питання надання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»
- Вебінар «Гендерна чутливість та інклюзивність під час надання послуг у ЦНАП»
Загальний відділ
За 1 квартал 2025 року загальним відділом було зареєстровано та передано за призначенням 571 документи, з них:
- розпоряджень 23 та доручень голови ОДА (ОВА) – 9, розпоряджень Скадовської РВА - 3
- листів з РДА, організацій та установ держави, області, структурних підрозділів ОДА, РВ УМВС, фіскальної служби, Управління Державного казначейства, прокуратури та інших –536.
Із цієї кількості отриманих документів - 243 поставлено на контроль, на всі контрольні завдання надано відповіді у визначені терміни.
Голопристанською міською військовою адміністрацією підготовлено та надіслано 81 ініціативний лист, виконавчим комітетом міської ради – 34.
Видано 57 наказів міської військової адміністрації з основної діяльності та 4 розпорядження міського голови.
Спеціалістами загального відділу щоденно проводився випереджувальний моніторинг діяльності посадових осіб міськвиконкому щодо роботи з документами, контролювалось виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, здійснювався аналіз причин виникнення порушень термінів виконання окремих документів.
За звітний період відсутні випадки недотримання законодавчо-встановлених термінів розгляду документів.
Усім структурним підрозділам надавалась методична допомога з питань вдосконалення організації роботи щодо контролю за документами.
Робота із запитами на публічну інформацію.
Протягом 1 квартал 2025 року через канцелярію Херсонської обласної військової адміністрації до нас надійшло 2 запити на публічну інформацію, з них: 1 – щодо перейменування вулиць та 1 щодо закладів освіти. Всі інформаційні запити, які надійшли, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни –до 5 діб.
На виконання ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» проводиться робота з наповнення офіційного веб-сайту міської військової адміністрації/міської ради відповідно до вимог вищезазначеного закону.
Робота зі зверненнями громадян
За звітний період до військової адміністрації та МВК надійшло 31 звернення громадян, відповіді на які надані у визначений законодавством термін. Основними питаннями, які порушувалися громадянами у зверненнях - це питання соціального захисту населення, а саме: оформлення та виплати соціальних допомог, не отримання допомоги на території України, надання одноразової матеріальної грошової допомоги, як таким, що опинилися в скрутних життєвих обставинах; одноразову грошову допомогу військовослужбовцям призваним на військову службу під час мобілізації до лав Збройних сил України та інших військових формувань, а також військовослужбовцям, що проходять військову службу для захисту України від збройної агресії російської федерації; одноразової грошової допомоги особам, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, припинення трудових відносин, щодо отримання гуманітарної допомоги, перейменування вулиць.
Крім того, за 1 квартал 2025 року від громадян надійшло 15 заяв (тематика заяв - довідка про склад сім’ї, місце реєстрації, підтвердження місця проживання без реєстрації, про виведення з дитячих будинків сімейного типу вихованців, призначення піклувальником тощо).
Відділ перебуває в постійній співпраці з усіма виконавчими органами міської ради, Скадовською районною та Херсонською обласною військовими адміністраціями з питань, що відносяться до його повноважень.
Фінансове управління
Фінансовим управлінням виконавчого комітету Голопристанської міської ради у І кварталі 2025 року проводилась робота із забезпечення та організації роботи з формування та виконання бюджету громади; координації діяльності учасників бюджетного процесу та контролю в межах компетенції за дотриманням учасниками бюджетного процесу бюджетного законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу (складання, розгляду та затвердження, виконання (внесення змін) бюджету, а також звітності); забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів, а саме:
- перевірено правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання бюджетних коштів установ і організацій, які фінансуються з бюджету – 30;
- дійснено перевірку паспортів бюджетних програм, підготовлених головними розпорядниками бюджетних коштів – 33.
Забезпечено своєчасне внесення змін до показників бюджету громади - 43 довідки.
Ведеться облік розпоряджень на виділення коштів з бюджету громади – 64.
Підготовлено офіційний висновок про обсяг залишків коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів бюджету.
Здійснено аналіз використання бюджетних коштів та підготовлено наказ ВА щодо формування оптимальної мережі бюджетних установ та ефективного використання бюджетних коштів.
Щомісяця працівники управління здійснюють розрахунки очікуваних надходжень до бюджету громади.
Здійснюють розрахунки прогнозних показників доходів загального та спеціального фондів бюджету на середньостроковий період.
Здійснюють аналізи оперативної і квартальної (річної) звітності, з визначенням причин відхилення від плану та внесення пропозицій.
Забезпечують контроль за відповідністю показників місячної (квартальної) звітності показникам, занесеними до системи ІАС «Logica».
Перевіряють та погоджують висновки територіального органу Державної податкової служби та подання інших контролюючих органів щодо повернення надлишково чи помилково перерахованих платежів.
Підготовлено проєкти наказів Голопристанської міської військової адміністрації щодо внесення змін до бюджету громади в кількості 6.
Видано 1 наказ з основної діяльності установи.
Надані письмові відповіді на контролі: УДКСУ -21, Департаменту фінансів ХОДА - 31, ХОВА – 12.
Виконуються поточні, щотижневі, щомісячні контрольні завдання визначені в дорученнях, листах.
Виконуються доручення керівника та надається інформація щодо фактичного стану виконання бюджету громади.
Управлінням надається методична допомога головним розпорядникам коштів та структурним підрозділам.
Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва
За 1 квартал 2025 року відділом відпрацьовано 21 контрольний документ без порушень виконавської дисципліни, опрацьовані 1 адвокатський запит та 1 звернення громадян.
За звітний період фахівцями відділу взято участь у наступних заходах:
- навчальному форумі, присвяченому обговоренню ключових аспектів доброчесності у підготовці проєктної документації щодо публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію їдалень (харчоблоків) закладів освіти;
- відкритій лекції “Політика та урбаністичні інтервенції для врахування невидимих вразливостей”;
- відкритій лекції «Міста, що скорочуються: Уроки США, України та інших країн»;
- публічній дискусії «Функції замовника будівництва: законодавчі новації»;
- відкритій лекції "Інфраструктура та суспільство під час та після війни: які уроки ми можемо винести з минулих конфліктів";
- відеонавчанні для комісій з розгляду заяв щодо пошкодженого та знищеного майна.
Відділом постійно проводиться робота щодо вивчення нормативних документів з метою їх аналізу та подальшої роботи після деокупації територій
Відділ культури, туризму та з питань діяльності засобів масової інформації
Станом на звітній період у відділі культури, туризму та з питань діяльності засобів масової інформації виконавчого комітету міської ради працювали: 1 шт.од - у дистанційному режимі, 1 – відповідно договору ЦПД.
За 1 квартал 2025 року відділом:
- підготовлено 40 документів з ведення бухгалтерського обліку, 22 листів для взаємодії з іншими організаціями та 6 нормативно-внутрішніх документів;
- виконано 47 контрольних завдань;
- оброблено 78 інформаційних листів для публікації на офіційних джерелах Голопристанської міської військової адміністрації/міської ради;
До державних визначних дат систематично організовуються вшанування та покладання квітів полеглим захисниками України.
У зв’язку тимчасовою окупацією Голопристанської міської територіальної громади працівники відокремлених структурних підрозділів, а саме: комунальної установи «Голопристанський міський Палац культури «Сузір’я» та комунального закладу «Голопристанська дитяча школа мистецтв» знаходяться у призупиненні, що унеможливлює виконання відповідних функцій у галузі культури.
Зокрема, більшість роботи відділу направлена на забезпечення функціонування офіційних джерел Голопристанської міської військової адміністрації та виконкому, а саме:
- офіційного сайту Голопристанської міської військової адміністрації/міської ради (https://holaprystan.dosvit.org.ua ),
- офіційної група Facebook (https://www.facebook.com/groups/golapristan ),
- Telegram-каналу (https://t.me/golopristanskaMVA )
Відділом проводиться:
- інформаційного-аналітична робота направлена на забезпечення відкритості діяльності Голопристанської міської військової адміністрації та виконавчого комітету Голопристанської міської ради в умовах дії воєнного стану;
- моніторинг соціальних мереж для збору інформації про окупацію Голопристанської громади у вигляді фото- та відеоматеріалів жахів окупації та результатів підтоплення території громади;
- систематичне наповнення рубрик: «Новини», «Корисна інформація», «Жахи окупації Голопристанської громади», та інш.
За перший квартал 2025 року підготовлено та опубліковано - 148 авторських статей, заміток, новин.
Забезпечено висвітлення 1479 публікацій державного характеру всебічних галузей в офіційних мережах громади.
Офіційний сайт Голопристанської МВА (holaprystan.dosvit.org.ua) продовжує працювати в режимі тимчасового обмеження в доступі до окремих категорій інформації на період дії правового режиму воєнного стану.
Кількість користувачів в соціальних мережах станом на 1 квітня 2025 року склала:
- Facebook - 11,0 тис.,
- Telegram-каналі – 774.
Згідно зі статистичних даних соціальної мережі Facebook активність користувачів становить: жінок – 70, 9 %, чоловіків – 29,1%.
Країни відвідування сторінки Фейсбук МВА (дані за березень):
- Україна (7723),
- Польща (1175),
- росія (417),
- Німеччина (405),
- Чехія (132),
- Ірландія (122),
- Литва (98),
- Естонія (86),
- Сполучені Штати Америки (87),
- Італія (71);
Найбільш активні міста відвідування сторінки Фейсбук МВА:
- Херсон, Херсонська область (1556),
- Київ (947)
- Севастополь (863),
- Гола Пристань, Херсонська область (763),
- Одеса, Одеська область (478);
- Миколаїв, Миколаївська область (341),
- Кривий Ріг, Дніпропетровська область (112)
- Львів, Львівська область (95)
- Мелітополь, Запорізька область (91)
Управління соціального захисту населення сім’ї та праці
За звітний період управлінням соціального захисту населення сім’ї та праці МВК надано 122 відповіді на звернення громадян, з них:
- 17 щодо одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах;
- 8 щодо допомоги особами, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України;
- 5 допомога одному з членів родини військовослужбовців, які загинули під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України;
- 14 щодо допомоги військовослужбовцям призваним на військову службу під час мобілізації до лав Збройних сил України та інших військових формувань, а також військовослужбовцям, що проходять військову службу для захисту України від збройної агресії російської федерації;
- 47 довідки про перебування/неперебування на обліку;
- 6 щодо невиплати державних соціальних допомог;
- 25 щодо зміни реквізитів, поновлення виплат та ін.
Забезпечено надання 144 відповідей на контрольні завдання Херсонської обласної державної адміністрації та інших установ, підприємств, організацій.
Проведено 4 комісії з питань надання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, за результатами рішень:
- 2 заявникам надана одноразова адресна матеріальна допомога особам, які опинилася в скрутних життєвих обставинах на суму 7 тис. грн.;
- 2 заявникам надана одноразова грошова допомога особам: мешканцям населених пунктів Голопристанської міської територіальної громади – одному з членів родини військовослужбовців (мешканців населених пунктів Голопристанської міської територіальної громади), які загинули (померли внаслідок поранення) під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України у розмірі 20,0 тис. гривень, на загальну суму 40 тис. грн.;
- 6 заявникам надана одноразова грошова допомога особам, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України у розмірі 20,0 тис. гривень, на загальну суму 120 тис. грн.;
- 2 заявникам надана одноразова грошова допомога військовослужбовцям призваним на військову службу під час мобілізації до лав Збройних сил України та інших військових формувань, а також військовослужбовцям, що проходять військову службу для захисту України від збройної агресії російської федерації, у розмірі 5,0 тис. гривень, на загальну суму 10 тис. грн.
Загальна сума допомоги за рішеннями комісії з питань надання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах склала 177,0 тис. грн.
Протягом звітного періоду проведено перевірку 110 особових справ отримувачів державних соціальних допомог та відпрацьовано рекомендації, щодо правомірності виплат, які надані Мінфіном відповідно до Порядку здійснення верифікації та моніторингу державних виплат, затвердженого постановою КМУ від 18 лютого 2016 року №136.
За звітний період управлінням підготовлено 107 рішень, з них:
- 18 зміна банківських реквізитів,
- 16 поновлення виплати державної соціальної допомоги,
- 52 призупинення виплати ( до з'ясування, по заяві),
- 21 закрито у зв'язку з запитом особових справ, зі смертю.
Проведено коригування 81 особової справи отримувачів державних соціальних допомог та членів їх родин.
З березня 2025 року УСЗНСП ВК припинило роботу по постанові Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року №215 «Про особливості нарахування та виплат грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану» та самостійно забезпечує підготовку виплатних документів і проведення фінансування виплат державних грошових допомог, а саме за звітний період профінансовано:
- Виплата допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях на суму 128,1 тис. грн (53 особи);
- Виплата допомоги на дітей одиноким матерям на суму 87,5 тис. грн (94 особи);
- Виплата допомоги при народженні дитини на суму 136,7 тис. грн (22 особи);
- Виплата допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування на суму 98,5 тис. грн (13 осіб);
- Виплата тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання (перебування) їх невідоме на суму 37,8 тис. грн (12 осіб);
- Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, у тому числі з інвалідністю, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу на суму 169,4 тис. грн (10 осіб);
- Виплата грошового забезпечення батькам-вихователям за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу, в тому числі здійснення видатків на сплату за них єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму 83,8 тис. грн (3 особи);
- Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, у тому числі з інвалідністю, які перебувають прийомних сім’ях на суму 219,3 тис. грн (21 особа);
- Виплата грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях, в тому числі здійснення видатків на сплату за них єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму 130,9 тис. грн (9 осіб);
- Виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя на суму 47,9 тис. грн (2 особи);
- Оплата послуги патронату над дитиною на суму 87,8 тис. грн (1 особа);
- Виплата державної соціальної допомоги на догляд (крім державної соціальної допомоги на догляд особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 7 Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю) на суму 2,8 тис. грн (3 особи);
- Допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю на суму 607,8 тис. грн (166 осіб);
- Виплата тимчасової державної соціальної допомоги, призначеної у період з 1 січня 2018 р. по 31 грудня 2020 р., непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату на суму 53,8 тис. грн (8 осіб);
- Виплата щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею на суму 261,0 тис. грн (37 осіб);
- Виплата державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю на суму 748,0 тис. грн (185 осіб);
- Виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на суму 405,8 тис. грн (92 особи);
Загальна сума виплат державних соціальних допомог, включаючи заборгованістю за минулі роки, склала 3306,8 тис. грн.
Підготовлено 4 проєкти наказу Голопристанської міської військової адміністрації щодо надання одноразової грошової допомоги та затвердження фінансового плану КНП "Голопристанський центр первинної медико-санітарної допомоги".
Проводиться інформаційно-роз'яснювальна робота серед населення з різних питань соціального захисту шляхом розміщення інформації на офіційному вебсайті Голопристанської міської ради/військової адміністрації, на офіційних сторінках міської ради в соціальних мережах та офіційному Телеграмм каналі.
Постійно здійснюється консультування громадян щодо призначення різних видів допомог засобами мобільного зв’язку та через електронну пошту управлінням соціального захисту населення сім’ї та праці виконавчогокомітету Голопристанської міської ради Херсонської області.
Відділ освіти, молоді та спорту
Протягом січня – березня 2025 року працівниками відділу, керівниками закладів освіти Голопристанської громади та педагогічними працівниками пройдено наступні онлайн-навчання на національній платформі Дія.Освіта :
- Базові знання з кібергігієни;
- Кібергігієна: як захиститися від фішингу;
- Кібергігієна: як захиститися від фішингу.
У звітному періоді закладами загальної середньої освіти здійснювався вибір підручників для 7-го класу, 8-го класу. Відділом освіти, молоді та спорту узагальнені результати направлено до управління освіти ХОДА.
На виконання пункту 2 протоколу № 2 наради начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 05 лютого 2025 року відділом освіти, молоді та спорту здійснено аналіз формування мережі закладів загальної середньої освіти Голопристанської міської територіальної громади до 2027 року, а також розроблено план трансформації закладів освіти, що надають повну загальну середню освіту.
Постійно ведеться робота щодо опрацювання розпорядчих документів, що надходили з органів влади вищого рівня.
Відділом проведено роботу щодо організації та забезпечення участі здобувачів освіти у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. Протягом січня – лютого 2025 року 19 учнів – переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад прийняли участь у ІІІ (обласному етапі). 1 учень отримав диплом І ступеня, 4 учні – дипломи ІІ ступеня та 4 учні - дипломи ІІІ ступеня.
Також учні приймали участь у III етапі XXV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Диплом ІІІ ступеня отримали Гієш Валерія, Таврійський ліцей, 3 клас; Досенко Анна – 5 клас, Таврійський ліцей, Коромислова Ніка, 10 клас, Голопристанський ліцей № 3.
Крім того, учениця Таврійського ліцею Гієш Валерія стала учасницею фінального етапу XXV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
Відповідно до наказу управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації від 15 лютого 2024 року № 17 «Про проведення III (обласного) етапу Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість - тобі, Україно!» проведено міський етап даного конкурсу. Роботи переможців направлено на участь у (обласному) етапі.
Здобувачі освіти Голопристанської громади прийняли участь у І обласному етапі Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста - 2025». Серед учасників є переможці та призери.
Також учні приймали участь у Всеукраїнській виставці-конкурсі «Український сувенір», переможці та призери якого нагороджені грамотою Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України.
На виконання Програми заходів в рамках ініціативи «Пліч-о-пліч» за підтримкою Президента України ЗЗСО Голопристанської міської ради прийняли участь у ІІІ етапі онлайн-змагань зі спортивного орієнтування та черлідингу.
У фінальних змаганнях Херсонської обласної спортивної Шкільної Ліги – Ліги черлідингу серед учнів закладів загальної середньої освіти під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО!» переможцями за результатами оцінювання двох турів в командній першості стали: І місце – команда Таврійського ліцею Голопристанської ОТГ, у складі: Руденко Тетяна, Кремінь Аріна та Тарасюк Вікторія. Учасники змагань нагороджені сертифікатами, а переможці та призери - дипломами відповідних ступенів. Серед учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО!» призерами ІІ туру в особистій першості серед дівчат стали: І місце – Досенко Анна, Таврійський ліцей Голопристанської ОТГ; ІІ місце - Чипак Єва, Таврійський ліцей Голопристанської ОТГ.
У фінальних змаганнях Херсонської обласної спортивної Шкільної Ліги – Ліги спортивного орієнтування серед учнів закладів загальної середньої освіти під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО!» за підсумками І та ІІ турів серед здобувачів освіти 5-6 класів стали: ІІ місце – Мірошниченко Станіслав, Голопристанський ліцей № 2 Голопристанської ОТГ. За результатами командної першості серед команд здобувачів освіти 5-6 класів місця розподілились наступним чином: І місце – команда Голопристанського ліцею №2 Голопристанської ОТГ.
Закладами загальної середньої освіти Голопристанської міської ради організовано системну медіапідтримку з реалізації та проведення проекту «Пліч-о-пліч. Всеукраїнські шкільні ліги». Заходи, які проводились, висвітлюються на офіційних сторінках, в телеграмканалах та інших медіа-ресурсах закладів освіти Голопристанської громади.
Щомісяця відділом освіти, молоді та спорту узагальнюються та надаються до Херсонського обласного відділення комітету з фізичного виховання та спорту відповідні спортивні заходи, заплановані на наступний місяць.
Відділом освіти, молоді та спорту ведеться робота щодо виділення одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку. Так, у березні 2025 року , дитині, позбавленій батьківського піклування, надано одноразову грошову допомогу за рахунок коштів бюджету Голопристанської міської територіальної громади.
Також відділом освіти, молоді та спорту протягом І кварталу 2025 року проводилась робота національно-патріотичного напряму. Відповідно до Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл» («Джура»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2018 року № 845 у березні поточного року затверджено план заходів та ведеться організаційна робота щодо проведення І етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). У закладах освіти ведеться регулярна виховна робота, а саме: проводяться виховні години у формі зустрічей з волонтерами, учасниками антитерористичної операції, операції об'єднаних сил та війни, яку Російська Федерація розв'язала і веде проти України; проводяться майстер-класи за участю дітей та батьків з виготовлення сувенірів для бійців Збройних Сил України та об'єднаних сил.