Звіт про роботу структурних підрозділів виконавчого комітету Голопристанської міської ради за 2 квартал 2025 року
Відділ організаційно-кадрової роботи
Відділом організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Голопристанської міської ради за ІІ квартал 2025 року проводилась наступна робота.
Систематично проводиться робота щодо питань військового обліку, взаємодії з ТЦК та СП. Проводиться роз’яснювальна робота з питань військового обліку за зверненнями працівників та у випадках порушення ними Правил військового обліку. Надається методична консультація відокремленим структурним підрозділам щодо ведення військового обліку.
Підготовлено ряд проєктів наказів начальника Голопристанської міської військової адміністрації, а саме: 49 наказів з особового складу, 20 наказів щодо надання щорічних відпусток та 6 - щодо відряджень.
Проводиться робота з особовими справами працівників Голопристанської міської ради та виконавчого комітету Голопристанської міської ради, на порталі Пенсійного фонду України в особистому кабінеті виконавчого комітету міської ради щодо наповнення даними працівників (інформація з наказів, копії трудових книжок, дипломів), які працюють, яких призначено або звільнено.
Відділ плідно співпрацює з Новокаховською філією Херсонського обласного центру зайнятості щодо організації громадських робіт, стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб, залучення їх для вирішення питань, які відповідають потребам Голопристанської МТГ в умовах воєнного стану та сприяють її економічному і соціальному розвитку.
Виконуються поточні, щомісячні контрольні завдання, визначені в дорученнях та інших контрольних документах.
Відділом надається методична допомога структурним підрозділам.
Працівники структурного підрозділу приймають участь в онлайн навчаннях, вебінарах, тренінгах, апаратних нарадах та конференціях. Пройдено функціональне навчання за загальною короткостроковою програмою «Організація та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів».
Постійно підвищується кваліфікація на національній платформі «Дія.Освіта».
Служба у справах дітей та соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю
На первинному обліку служби у справах дітей та соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю виконавчого комітету міської ради (далі – служби) станом на 30 червня 2025 року перебуває 79 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з них: 60 - опіка; 8 - прийомна сім’я; 9 – дитячий будинок сімейного типу; 1 – навчально-реабілітаційний центр з поглибленим професійно-трудовим навчанням; 1- медичний реабілітаційний центр.
Протягом другого кварталу 2025 року було припинено опіку над 4 дітьми у зв’язку з досягненням ними повноліття, 3 дітей було взято на первинний облік. Надано статус дитини, позбавленої батьківського піклування – 3 дітям. Влаштовано під опіку – 5 дітей.
На території Голопристанської МТГ функціонує 11 прийомних сімей, в яких виховується 29 дітей Херсонської області та діє 1 дитячий будинок сімейного типу, в якому виховується 5 дітей .
Протягом звітного періоду відбулося 3 засідання комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Голопристанської міської ради, на порядок денний яких було винесено 3 питання. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення в інтересах дітей.
На виконання обласної комплексної програми забезпечення прав дітей "Херсонщина заради дітей" до 2025 року, затвердженої рішенням XXXVІІ сесії Херсонської обласної ради VІІ скликання від 16 жовтня 2020 року № 1807 (зі змінами, внесеними розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 01 травня 2025 року № 227), розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 20 травня 2025 року № 254 "Про затвердження Порядку використання коштів обласного бюджету Херсонської області для надання одноразової матеріальної допомоги дітям, задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) яких станом на 24 лютого 2022 року була Херсонська область та які повернулися на територію України з Російської Федерації, Республіки Білорусь або тимчасово окупованої території Херсонської області у період військової агресії Російської Федерації проти України після 24 лютого 2022 року і пройшли опитування в Центрі захисту прав дитини, новоствореним патронатним сім’ям Херсонської області, новоствореним прийомним сім’ям Херсонської області, новоствореним дитячим будинкам сімейного типу Херсонської області" на розгляд обласною комісією було подано один пакет документів на дитину, яка виїхала на підконтрольну територію України, для отримання одноразової грошової допомоги.
На постійній основі проводиться робота щодо відновлення та повторне формування особових справ дітей, які перебувають на обліку служби.
Протягом звітного періоду надано 35 консультацій жителям громади з питань правового та соціального захисту дітей, продовження функціонування дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, опікунських родин, збір документів батьками для представлення інтересів дітей за кордоном. Вирішувались та роз’яснювались питання державних соціальних виплат на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, гарантованих державою. Надавалася роз’яснювальна та консультативна допомога опікунам, прийомним батькам та батькам-вихователям щодо виховання дітей. Порушувалися питання неприпустимості жорстокого поводження з дітьми та порушення їх прав.
Проведено моніторинг стану утримання 24 дітей, які тимчасово переміщені (евакуйовані) за межі України, та надано консультації та посильна допомога 20 дітям, які були повернуті з тимчасово окупованої території Голопристанської територіальної громади на підконтрольну територію України.
Постійно проводиться інформаційно роз’яснювальна робота щодо важливості виїзду з окупованої території родин та їх підопічних. Здійснюється моніторинг дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які депортовані до російської федерації або ТО АР Крим.
Службою забезпечено стовідсоткове виконання контрольних документів, здійснюється співпраця з іншими відділами МВК та відповідними службами та установами на території України.
Відділ економічного розвитку
та відділ комунальної власності та земельних відносин (релоковані в м.Кривий Ріг)
У зв’язку з тимчасовою окупацією території громади роботу відділу економічного розвитку та відділу комунальної власності та земельних відносин виконавчого комітету міської ради, окрім виконання прямих посадових обов’язків, було орієнтовано на виконання завдань гуманітарного забезпечення жителів Херсонщини, які отримали статус ВПО.
Так, в лютому 2024 року за ініціативи Херсонської ОВА, Голопристанської МВА, Іванівської СВА, Хрестівської СВА та Чаплинської СВА було створено Херсонський обласний гуманітарний офіс (хаб) в м. Кривий Ріг. Відповідно зазначені відділи були релоковані до м. Кривий Ріг, де й продовжують свою роботу на базі гуманітарного офісу (хабу).
У звітному періоді забезпечено виконання наступних заходів:
- 08.04.2025 Реалізовано виїзну видачу гуманітарної допомоги в м. Апостолове Криворізького району. Загалом 46 родинам видано 56 прод. наборів;
- 28.05.2025 Організовано урочисті заходи з нагоди вручення цінних подарунків обдарованим дітям з Херсонщини, які проживають в м. Кривий Ріг;
- 31.05.2025 на базі Херсонського обласного гуманітарного офісу (хабу) в м. Кривий Ріг з нагоди завершення учбового року та початку літніх канікул відбулись розважальні заходи для дітей ВПО. Зокрема проведено спортивно-розважальні змагання "Спортивні разом" та конкурс малюнків "Ми - це Україна". Загалом заходом охоплено понад 50 дітлахів;
- 13.06.2025 Завдяки співпраці з Гречанопідською СТГ було реалізовано виїзну видачу гуманітарних наборів ВПО з Херсонщини в населених пунктах зазначеної громади. Загалом 35 родин отримали допомогу у вигляді прод. наборів та гумових дитячих чобітків;
- 18.06.2025 Здійснено виїзну видачу допомоги в Радушненському старостаті Новопільської громади Криворізького району, де 19 родин ВПО отримали 21 прод. набір.
Станом на 30 червня 2025 року загалом забезпечено надання послуг у вигляді:
- 15528 продуктових наборів;
- 3794 гігієнічних наборів;
- 575 лікарських консультацій;
- 541 юридичної консультації;
- 411 психологічних консультацій;
- 197 консультацій з питань працевлаштування;
- 194 послуг перукаря;
- 28 засобів реабілітації;
- 438 дітей охоплено розважальними заходами.
Працівниками зазначених відділів виконкому міської ради забезпечено відсутність порушень виконавської дисципліни. Пройдено низку навчальних інфосесій під егідою U-LEAD з Європою відповідно до профільного спрямування.
Відділ житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища та правопорядку
Відділ житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища та правопорядку працює відповідно доручень та завдань начальника МВА.
За звітній період штатна чисельність відділу не змінилася. Відділ працює в дистанційному режимі
В 2 кварталі 2025 року проведено 2 консультації щодо вирішення проблемних питань постановки на квартирний облік.
Відповідно до компетенції виконувались контрольні завдання, проводилась взаємодія з іншими спеціалістами МВК.
Фахівцями відділу взято участь:
- у засіданні Робочої групи щодо розгляду питання про затвердження проєкту Регіонального плану управління відходами в Херсонській області до 2034 року;
- у практикумі за участі регіонального відділення Асоціації міст України у співпраці із Херсонською обласною державною адміністрацією за темою: «Система планування розвитку громад. Місце та роль місцевих цільових (галузевих) програм»;
- у навчальному турі “Сонячні електростанції та теплові насоси в громадах”, у вебінарах на теми: "Фінансова підтримка проєктів у сфері енергетичної стійкості в рамках підпрограми LIFE - Clean Energy Transition (CET)","Енергоефективність та інтеграція відновлюваних джерел енергії на муніципальному рівні: досвід Польщі та України, «Українські міста у переході на чисту енергію: досягнення, орієнтири, потенціал реплікації» — частина проекту ANEW-LIFE, що реалізується за фінансування програми LIFE Європейського Союзу (HORIZON Europe);
- у події "Власна розподілена генерація електроенергії у громадах - час діяти!". Проводиться робота спрямована отримання досвіду написання грантів, обміну досвіду роботи українських муніципалітетів в сучасних реаліях.
Відділ здійснює заповнення анкет та опитувальників, приймає участь в онлайн навчаннях, вебінарах, тренінгах, апаратних нарадах та конференціях, профільних секціях.
Відділом також проводиться дистанційні консультації відповідно до компетенції, здійснюється перевірка щодо перебування або не перебування осіб на квартирного обліку, що потребують поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Голопристанської міської ради.
Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення і територій та мобілізаційної роботи
За другий квартал 2025 року відділом:
- отримано на пошту та опрацьовано 81 документ, відпрацьовано 35 контрольних документів;
- урахуванням змін до чинного законодавства розроблено та направлено на погодження ГУ ДСНС України у Херсонській області та Скадовській РВА проект Положення про Голопристанську міську субланку Скадовської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Херсонської області;
- проведено підготовчу роботу щодо розроблення програм на наступний період (з 2025 року) з питань цивільного захисту, надання шефської допомоги;
- забезпечено надання звітності згідно з Табелем термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту;
- забезпечено своєчасне оновлення гугл-форми щодо функціонування Голопристанської міської субланки Скадовської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Херсонської області;
- прийнято участь у трьох відеоконференціях в рамках програми U-LEAD з Європою;
- пройдено навчання в ДІЯ.Освіта та отримано відповідний сертифікат;
- здійснено щомісячні звірки зі Скадовським РТЦК щодо уточнення даних громадян, які мобілізовані до лав ЗСУ та зникли безвісти чи потрапили у полон;
- виконувалися окремі доручення начальника Голопристанської міської військової адміністрації.
Центр надання адміністративних послуг
В 2 кварталі 2025 року адміністратором ЦНАП:
- Опрацьовано 395 повідомлень у Реєстрі територіальної громади.
- 183 жителя звернулися за актуалізацією даних, сформовано 10 витягів, знято з реєстрації 26 осіб, зареєстровано 2 особи.
- Послугою консультування скористалось 280 жителів нашої громади.
- Надано 39 відповідей на запити органів державної влади.
ЦНАП бере участь в онлайн-семінарах, тренінгах, вебінарах щодо відновлення роботи після деокупації та надання якісних послуг. Взято участь у наступних заходах:
- Курс на платформі ДІЯ Освіта “освітній серіал Простою мовою про складне.
- Вебінар "Надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин: актуальні питання та практика".
- Вебінар «Робота з інформаційно-комунікаційною системою "Вулик"».
- Вебінар «Безбар'єрність у дії: як створити зручний простір для всіх».
- Вебінар «Реєстрація/зняття із зареєстрованого місця проживання суб'єкта звернення».
Загальний відділ
За 2 квартал 2025 року загальним відділом було зареєстровано та передано за призначенням 754 документи, з них:
- розпоряджень 27 та доручень голови ОДА (ОВА) – 6, розпоряджень Скадовської РВА – 4;
- листів з РДА, організацій та установ держави, області, структурних підрозділів ОДА, РВ УМВС, фіскальної служби, Управління Державного казначейства, прокуратури та інших –717.
Із цієї кількості отриманих документів - 243 поставлено на контроль, на всі контрольні завдання надано відповіді у визначені терміни.
Голопристанською міською військовою адміністрацією підготовлено та надіслано 108 ініціативний лист, виконавчим комітетом міської ради – 19.
Видано 120 наказів міської військової адміністрації з основної діяльності , 9 доручень начальника МВА та 5 розпорядження міського голови.
Спеціалістами загального відділу щоденно проводився випереджувальний моніторинг діяльності посадових осіб міськвиконкому щодо роботи з документами, контролювалось виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, здійснювався аналіз причин виникнення порушень термінів виконання окремих документів.
За звітний період відсутні випадки недотримання законодавчо-встановлених термінів розгляду документів.
Усім структурним підрозділам надавалась методична допомога з питань вдосконалення організації роботи щодо контролю за документами.
Робота із запитами на публічну інформацію.
Протягом 2 кварталу 2025 року через канцелярію Херсонської обласної військової адміністрації до нас надійшло 3 запити на публічну інформацію, з них: 2– щодо перейменування вулиць та 1 щодо системну періодичну оцінку потреб ВПО . Всі інформаційні запити, які надійшли, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни –до 5 діб.
На виконання ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» проводиться робота з наповнення офіційного веб-сайту міської військової адміністрації/міської ради відповідно до вимог вищезазначеного закону.
Робота зі зверненнями громадян
За звітний період до військової адміністрації та МВК надійшло 29 звернень громадян, відповіді на які надані у визначений законодавством термін. Основними питаннями, які порушувалися громадянами у зверненнях - це питання соціального захисту населення, а саме: оформлення та виплати соціальних допомог, не отримання допомоги на території України, надання одноразової матеріальної грошової допомоги, як таким, що опинилися в скрутних життєвих обставинах; одноразову грошову допомогу військовослужбовцям призваним на військову службу під час мобілізації до лав Збройних сил України та інших військових формувань, а також військовослужбовцям, що проходять військову службу для захисту України від збройної агресії російської федерації; одноразової грошової допомоги особам, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, припинення трудових відносин, щодо отримання гуманітарної допомоги, перейменування вулиць.
Крім того, у 2 кварталі 2025 року від громадян надійшло 17 заяв (тематика заяв - довідка про склад сім’ї, місце реєстрації, підтвердження місця проживання без реєстрації, призначення піклувальником тощо).
Відділ перебуває в постійній співпраці з усіма виконавчими органами міської ради, Скадовською районною та Херсонською обласною військовими адміністраціями з питань, що відносяться до його повноважень.
Фінансове управління
Фінансовим управлінням виконавчого комітету міської ради у 2 кварталі 2025 року проводилась робота із забезпечення та організації формування та виконання бюджету громади; координації діяльності учасників бюджетного процесу та контролю в межах компетенції за дотриманням учасниками бюджетного процесу бюджетного законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу (складання, розгляду та затвердження, виконання (внесення змін) бюджету, а також звітності); забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів, а саме:
Здійснено перевірку паспортів бюджетних програм, підготовлених головними розпорядниками бюджетних коштів – 8.
Забезпечено своєчасне внесення змін до показників бюджету громади - 32 довідки.
Ведеться облік розпоряджень на виділення коштів з бюджету громади – 80.
Щомісяця працівники управління здійснюють розрахунки очікуваних надходжень до бюджету громади.
Здійснюють розрахунки прогнозних показників доходів загального та спеціального фондів бюджету на середньостроковий період.
Здійснюють аналізи оперативної і квартальної (річної) звітності, з визначенням причин відхилення від плану та внесення пропозицій.
Забезпечують контроль за відповідністю показників місячної (квартальної) звітності показникам, занесеними до системи ІАС «Logica».
Перевіряють та погоджують висновки територіального органу Державної податкової служби та подання інших контролюючих органів щодо повернення надлишково чи помилково перерахованих платежів.
Управлінням підготовлено проєкти наказів Голопристанської міської військової адміністрації щодо внесення змін до бюджету громади в кількості 7.
Видано 1 наказ з основної діяльності установи.
Надані письмові відповіді на контролі УДКСУ -13 Департаменту фінансів ХОДА - 23, ХОВА – 15
Виконуються поточні, щотижневі, щомісячні контрольні завдання визначені в дорученнях, листах.
Виконуються доручення керівника та надається інформація щодо фактичного стану виконання бюджету громади.
Управлінням надається методична допомога головним розпорядникам коштів та структурним підрозділам.
Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва
За період ІІ кварталу 2025 року відділом проведена наступна робота:
- опрацьовано 53 контрольні документи;
- надано 1 відповідь на адвокатський запит;
- надано 4 відповіді на звернення громадян;
- надіслано 26 листів в організації та установи;
Протягом звітного періоду взято участь у наступних навчально-практичних заходах:
- вебінарі, присвяченому роботі Реєстру збитків, заподіяних внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України;
- конференції «Практичні виклики та досягнення у процесах розроблення містобудівної документації на місцевому рівні за новими вимогами»;
- навчальному вебінарі щодо роботи з розділом "Грошова компенсація" для комісій по знищеному майну у Реєстрі пошкодженого та знищеного майна;
- воркшопі “Житло для ВПО: прозора інвентаризація та антикорупційний контроль”;
- відкритій сесії «Створення завдання на розробку комплексного плану просторового розвитку»;
- навчанні через освітніі серіали «Цифрограм для держслужбовців», «Запитай у уповноваженого», «Загальна адміністративна процедура» та отримано відповідні сертифікати про закінчення навчання;
Відділом постійно проводиться вивчення нормативних документів з метою їх аналізу та подальшої роботи після деокупації територій.
Відділ культури, туризму та з питань діяльності засобів масової інформації
За 2 квартал 2025 року відділом відділом культури, туризму та з питань діяльності засобів масової інформації виконавчого комітету міської ради:
- підготовлено 34 документів з ведення бухгалтерського обліку, 18 листів для взаємодії з іншими організаціями та 3 нормативно-внутрішніх документів;
- виконано 124 контрольних завдань;
- оброблено 118 інформаційних листів для публікації на офіційних джерелах Голопристанської міської військової адміністрації/міської ради.
До державних визначних дат систематично організовуються вшанування та покладання квітів до місць поховання полеглих захисників України.
У зв’язку тимчасовою окупацією Голопристанської міської територіальної громади працівники відокремлених структурних підрозділів, а саме: комунальної установи «Голопристанський міський Палац культури «Сузір’я» та комунального закладу «Голопристанська дитяча школа мистецтв» перебувають у стані призупиненні трудових відносин, що унеможливлює виконання відповідних функцій у галузі культури.
Зокрема, більшість роботи відділу направлена на забезпечення функціонування офіційних джерел Голопристанської міської військової адміністрації та МВК, а саме:
- офіційного сайту Голопристанської міської військової адміністрації/міської ради (https://holaprystan.dosvit.org.ua),
- офіційної сторінки Facebook (https://www.facebook.com/groups/golapristan),
- Telegram-каналу (https://t.me/golopristanskaMVA)
Відділом проводиться:
- інформаційного-аналітична робота направлена на забезпечення відкритості діяльності Голопристанської міської військової адміністрації та виконавчого комітету Голопристанської міської ради в умовах дії воєнного стану;
- моніторинг соціальних мереж для збору інформації про окупацію Голопристанської громади у вигляді фото- та відеоматеріалів жахів окупації та результатів підтоплення території громади;
- систематичне наповнення рубрик: «Новини», «Корисна інформація», «Жахи окупації Голопристанської громади», та інші.
За другий квартал 2025 року підготовлено та опубліковано - 216 авторських статей, заміток, новин.
Забезпечено висвітлення 1528 публікацій державного характеру всебічних галузей в офіційних мережах громади.
На офіційному сайт Започатковано нові рубрики: «Підтримка ветеранів та військовослужбовців», «Гендерний баланс», «Творчість незламних», «Центр життєстійкості».
Офіційний сайт Голопристанської МВА (holaprystan.dosvit.org.ua) продовжує працювати в режимі тимчасового обмеження в доступі до окремих категорій інформації на період дії правового режиму воєнного стану.
Кількість користувачів в соціальних мережах станом на 01. 07. 2025 року склала:
- Facebook - 11,1тис.,
- Telegram-каналі – 766.
Згідно зі статистичних даних соціальної мережі Facebook активність користувачів становить: жінок – 70, 9 %, чоловіків – 29,1%.
Країни відвідування сторінки Фейсбук МВА (дані за березень):
1) Україна (8017),
2) Польща (1162),
3) росія (367),
4) Німеччина (324),
5) Чехія (115),
6) Ірландія (107),
7) Литва (97),
8) Естонія (86),
9) Сполучені Штати Америки (87),
10) Італія (89);
Найбільш активні міста відвідування сторінки Фейсбук МВА:
1) Херсон, Херсонська область (1649),
3) Київ (802)
2) Севастополь (651),
4) Гола Пристань, Херсонська область (809),
5) Одеса, Одеська область 568);
6) Миколаїв, Миколаївська область (379),
8) Кривий Ріг, Дніпропетровська область (121)
9)Мелітополь, Запорізька область (136)
10) Львів, Львівська область (80)
Управління соціального захисту населення сім’ї та праці
Управлінням соціального захисту населення сім’ї та праці виконавчого комітету міської ради протягом 2 кварталу 2025 року вирішено питання організації відкриття Центру життєстійкості в м.Херсоні, а також проведена наступна робота.
За звітний період надано 108 відповідь на звернення громадян, з них:
- 28 щодо одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах;
- 14 з питань надання допомоги особами, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України;
- 3 стосовно надання допомоги членам родин загиблих військовослужбовців;
- 25 щодо допомоги військовослужбовцям призваним на військову службу під час мобілізації до лав Збройних сил України та інших військових формувань, а також військовослужбовцям, що проходять військову службу для захисту України від збройної агресії російської федерації;
- 18 довідок про перебування/неперебування на обліку;
- 6 щодо невиплати державних соціальних допомог;
- 14 стосовно зміни реквізитів, поновлення виплат та ін.
Управлінням надано 152 відповіді на запити та контрольні завдання Херсонської обласної державної адміністрації та інших установ, підприємств та організацій.
Проведено 6 комісій з питань надання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, за результатами рішень:
- 3 заявникам надана одноразова адресна матеріальна допомога особам, які опинилася в скрутних одноразова грошова допомога особам: мешканцям населених пунктів Голопристанської міської територіальної громади – одному з членів родини військовослужбовців (мешканців населених пунктів Голопристанської міської територіальної громади), які загинули (померли внаслідок поранення) під час безпосередньої участі у заходах, необхідних для оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України у розмірі 20,0 тис. гривень, на загальну суму 20 тис. грн.;
- 9 заявникам надана одноразова грошова допомога особам, які отримали поранення, контузії, каліцтва, одержані під час захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України у розмірі 20,0 тис. гривень, на загальну суму 180 тис. грн.;
- 7 заявникам надана одноразова грошова допомога військовослужбовцям призваним на військову службу під час мобілізації до лав Збройних сил України та інших військових формувань, а також військовослужбовцям, що проходять військову службу для захисту України від збройної агресії російської федерації, у розмірі 5,0 тис. гривень, на загальну суму 35 тис. грн.
Загальна сума допомоги за рішеннями комісії з питань надання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах склала 249,0 тис. грн.
У рамках перевірки правомірності державних виплат відповідно до Порядку верифікації, затвердженого постановою КМУ від 18 лютого 2016 року № 136, проведено перевірку 132 особових справ отримувачів державних соціальних допомог та відпрацьовані надані Міністерством фінансів рекомендації.
За звітний період управлінням підготовлено 374 рішень, з них:
- 15 зміна банківських реквізитів,
- 9 поновлення виплати державної соціальної допомоги,
- 88 призупинення виплати ( до з'ясування, по заяві),
- 5 закрито у зв'язку з запитом особових справ, зі смертю;
- 257 виплата неоплачених коштів отримувачам ДСД.
Проведено коригування 38 особової справи отримувачів державних соціальних допомог та членів їх родин.
Станом на 30 червня 2025 року нараховано та профінансовано виплату державних грошових допомог, а саме:
- Виплата допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях на суму 472,5 тис. грн (50 осіб);
- Виплата допомоги на дітей одиноким матерям на суму 350,06 тис. грн (55 осіб);
- Виплата допомоги при народженні дитини на суму 209,0 тис. грн (17 осіб);
- Виплата допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування на суму 462,8 тис. грн (13 осіб);
- Виплата тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання (перебування) їх невідоме на суму 88,2 тис. грн (9 осіб);
- Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, у тому числі з інвалідністю, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу на суму 814,6 тис. грн (3 особи);
- Виплата грошового забезпечення батькам-вихователям за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу, в тому числі здійснення видатків на сплату за них єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму 341,6 тис. грн (3 особи);
- Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, у тому числі з інвалідністю, які перебувають прийомних сім’ях на суму 744,3 тис. грн (9 осіб);
- Виплата грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях, в тому числі здійснення видатків на сплату за них єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму 484,4 тис. грн (9 осіб);
- Виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя на суму 95,9 тис. грн (1 особа);
- Оплата послуги патронату над дитиною на суму 175,7 тис. грн (1 особа);
- Виплата державної соціальної допомоги на догляд (крім державної соціальної допомоги на догляд особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 7 Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю) на суму 11,3 тис. грн (3 особи);
- Виплата державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю на суму 1 710,4 тис. грн (163 осіб);
- Виплата тимчасової державної соціальної допомоги, призначеної у період з 1 січня 2018 р. по 31 грудня 2020 р., непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату на суму 70,7 тис. грн (5 осіб);
- Виплата щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею на суму 540,6 тис. грн (35 осіб);
- Виплата державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю на суму 2 645,8 тис. грн (185 осіб);
- Виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на суму 1 615,6 тис. грн (91 особа);
Загальна сума виплат державних соціальних допомог, включаючи заборгованістю за минулі роки, склала 10 833,0 тис. грн.
Підготовлено 10 проєктів наказів Голопристанської міської військової адміністрації, зокрема:
- про надання одноразової грошової допомоги;
- про затвердження Програми для кривдників на території Голопристанської міської територіальної громади на 2025-2027 роки;
- про затвердження Положення про комісію з питань надання одноразової адресної матеріальної допомоги особам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах;
- про затвердження Порядку виплати одноразової грошової допомоги особам при здійсненні соціальної підтримки мешканців Голопристанської міської територіальної громади, які постраждали під час повномасштабної військової агресії російської федерації проти України;
- про внесення змін до Програми соціального захисту населення на 2023 -2025 роки.
Протягом кварталу активно здійснювалася інформаційно-роз'яснювальна робота серед населення з різних питань соціального захисту шляхом розміщення інформації на офіційному вебсайті Голопристанської міської ради/військової адміністрації, на офіційних сторінках міської ради в соціальних мережах та офіційному Телеграмм каналі.
Постійно здійснюється консультування громадян щодо призначення різних видів допомог засобами мобільного зв’язку та через електронну пошту управління.
Відділ освіти, молоді та спорту
Протягом квітня – червня 2025 року відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету міської ради було проведено наступну роботу. Працівники відділу долучилися до проходження освітнього серіалу «Простою мовою про складне».
Постійно ведеться робота щодо опрацювання розпорядчих документів, що надходять з органів влади вищого рівня.
Двічі на місяць здійснюється узагальнення по ЗЗСО та оновлення інформації для дашборду.
Закладами загальної середньої освіти Голопристанської міської ради було організовано системну медіапідтримку з реалізації та проведення проєкту «Пліч-о-пліч. Всеукраїнські шкільні ліги».
Заходи, які проводяться, постійно висвітлюються на офіційних сторінках, в телеграмканалах та інших медіа-ресурсах закладів освіти Голопристанської громади.
Щомісяця відділом освіти, молоді та спорту узагальнюється та надається інформація до Херсонського обласного відділення комітету з фізичного виховання та спорту відповідні спортивні заходи, що заплановані на наступний місяць.
У фінальних змаганнях Херсонської обласної спортивної Шкільної Ліги – Ліги спортивного орієнтування серед учнів закладів загальної середньої освіти під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО!» учні ЗЗСО громади отримали призові місця, а саме: ІІ місце у особистому заліку із спортивного орієнтування отримав Мірошниченко Станіслав (Голопристанський ліцей № 2), І місце у командному заліку отримала команда 5-6 класів зі спортивного орієнтування Голопристанський ліцей № 2, а також І місце у командному заліку отримали учні 10-11 класів Таврійського ліцею з черліденгу.
Також відділом освіти, молоді та спорту протягом ІІ кварталу 2025 року проводилась робота національно-патріотичного напряму. Відповідно до Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл» («Джура»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2018 року № 845 проведено І етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). Роєм-переможцем І етапу стали учасники середньої вікової групи «Лицарі свободи» Голопристанського ліцею № 2 Голопристанської міської ради, які приймали участь у ІІ (обласному) етапі Гри.
У закладах освіти ведеться постійна виховна робота, а саме: проводяться виховні години у формі зустрічей з волонтерами, учасниками антитерористичної операції, операції об'єднаних сил та війни, яку Російська Федерація розв'язала і веде проти України; проводяться майстер-класи за участю дітей та батьків з виготовлення сувенірів для бійців Збройних Сил України та об'єднаних сил.
Також відділом опрацьовано пакети документів для отримання одноразової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку. В результаті проведеної роботи зазначену допомогу отримали Чумаченко Т.О., Ковальчук М.І. та Журавель Д.А. Відділом постійно проводиться щодо роз’яснювальна робота робота для цієї категорії дітей стосовно підготовки відповідного пакету документів. Протягом звітного періоду проведено засідання атестаційної комісії, в ході якого вирішено, що педагогічний працівник Костюк Олена Василівна відповідає займаній посаді вчитель математики, директор Таврійського ліцею Голопристанської міської ради- раніше присвоєній кваліфікаційній категорії спеціаліст вищої категорії та педагогічному званню «старший учитель». А також прийнято рішення присвоїти Костюк Олені Василівні педагогічне звання «учитель-методист».
У складі делегації Голопристанської міської громади т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Протас М.В. приймала участь у чотириденній поїздці до Литви (м.Кайшядоріс) з метою поглиблення партнерства та співпраці між громадами.
Станом на 30 червня 2025 року проводиться робота щодо організації оздоровлення дітей Голопристанської МТГ з числа внутрішньо переміщених осіб та дітей, батьки яких служать в Збройних силах України, у м.Чортків.
Протягом звітного періоду постійно проводилась робота щодо наповнення інформаційних ресурсів фейсбук відділу освіти, молоді та спорту, ІРЦ.